به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۷۴۹۶۲

کنایه همتی به دولت؛ بازهم خسته نباشید!

کنایه همتی به دولت؛ بازهم خسته نباشید!
گره اقتصادی: عبدالناصر همتی توییت کنایه‌آمیزی را در حساب شخصی توییتری خود نشر داده و از عملکرد دولت در زمینه کنترل تورم انتقاد کرده است.رئیس کل سابق بانک مرکزی که از رقبای انتخاباتی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ بود بار دیگر نقدی به عملکرد اقتصادی دولت وارد کرده است. وی با کنایه نسبت به عدم توانایی دولت در زمینه کنترل تورم نقدی وارد کرده و از کاهش قدرت خرید اقشار کم‌درآمد خبر داده است.

همتی در این توییت جنجالی به وعده دولت جهت افزایش حقوق بازنشستگان اشاره کرده و رویکرد دولت در این زمینه را به نقد کشیده است. وی در ادامه به کاهش بیش از ۲۰ درصدی ارزش پول ملی در کمتر از ۳ ماه اخیر اشاره کرده و این مسئله را عامل اصلی کاهش شدید قدرت خرید مردم دانسته است.

عبدالناصر همتی در حساب توییتری خود نوشت: «گفتید؛ برای تقویت قدرت خرید کارکنان دولت و بازنشستگان حقوق‌ها را از اول مهر یک تا یک‌ونیم میلیون تومان (۳ الی ۱۰ درصد) افزایش می‌دهید که به حق باید انجام می‌شد. در عوض از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم ارزش پول ملی بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت. بازهم؛ خسته نباشید!»


 
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: عبدالناصر همتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها