به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۳۷۴۹۷۶

قطر میزبان مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد

قطر میزبان مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد
گروه ورزشی:کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور قطر را به عنوان میزبان مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره معرفی کرد.کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز سه شنبه فدراسیون فوتبال قطر را به عنوان میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مراحل یک هشتم، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در منطقه غرب معرفی کرد.
در این مرحله تیم الهلال عربستان با شباب الاهلی امارات، الشباب عربستان با نسف ازبکستان، الدحیل با الریان قطر و الفیصلی عربستان با فولاد خوزستان ایران دیدار می‌کنند.

پیش از این، کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرده بود که مرحله یک هشتم در منطقه غرب قاره در روزهای ۱۹ و ۲۰ فوریه، مرحله یک چهارم نهایی ۲۳ فوریه و مرحله نیمه نهایی در ۲۶ فوریه برگزار می‌شود.بر این اساس، بازی رفت فینال ۲۹ اوریل ۲۰۲۳ به میزبانی کشور فینالیست غرب آسیا برگزار می‌شود و دیدار برگشت فینال هم ۶ ماه می به میزبانی سایتاما ژاپن برگزار خواهد شد؛ جایی که تیم اوراوا ردز به فینال رسیده است
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها