به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب : ۳۷۵۰۴۹

دو روایت درباره جانباختن جوان ۱۸ساله خوزستانی

دو روایت درباره جانباختن جوان ۱۸ساله خوزستانی
گروه جامعه: پیکر عباس منصوری جوان ۱۸ ساله اهل شوش در شمال استان خوزستان، روز سه‌شنبه در این شهر به خاک سپرده شد.
گزارش‌های برخی منابع محلی حاکیست این  جوان در تاریخ ۲۵ آبان به دلیل پخش کردن شیرینی همراه با تراکت «زن، زندگی، آزادی» در شهرستان شوش توسط برخی افراد بازداشت شد.⁣
ویدیویی از اعتراضات در تاریخ ۲۵آبان وجود دارد که نشان می‌دهد شهروندان شوش علیرغم شلیک گاز اشک‌آور و حضور نیروهای امنیتی، در خیابان شعارهای اعتراضی سر داده‌اند. در این ویدیو عباس منصوری در حالی که مشغول پخش شیرینی بود، با همراه عده‌ای دیگر از شهروندان معترض بازداشت می‌شوند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این جوان چند روز بعد از بازداشت، با قرار وثیقه آزاد شده، اما ۲۰آذرماه، پیکر بی‌جان او یافت شده است.
روایت‌ها از علت مرگ او اما متفاوت است، برخی می‌گویند او پس از آزادی و در تاریخ ۲۰ آذرماه خودکشی کرده است، برخی دیگر از کانال‌های خبری اما مدعی شده‌اند جنازه او در تاریخ ۲۰ آذرماه به خانواده‌اش تحویل داده‌ شده و آن‌ها را تهدید کرده‌اند که بگویند خودکشی کرده است!
در عین حال و با وجود این دو روایت متفاوت، که فضای شهر و افکار عمومی را آزرده کرده، مسوولان این شهرستان و استان تاکنون درباره علت جان‌باختن این جوان و شایعات و روایت‌های منتشره در شهر و همچنین شبکه‌های اجتماعی، واکنشی نشان نداده‌اند. گفتنی اینکه، ویدئوهایی از مراسم تشییع و تدفین او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
برچسب ها: شهر شوش خوزستان

۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۰۸:۰۹
...... ....... خیلی خیلی عجیبه که جوان های بازداشتی بعد از آزادی به ظاهر خودکشی میکنن .... ..... !!!!!!! باید حتما این مسائل توسط مردم پیگیری بشه ... مساله کاملا غیر عادی هست.... حتی اگه کسی پاسخگو نباشه ... باید پیگیری بشه. .. برچسب خودکشی به معترضین زدن خیلی زیاد شده... (409588)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها