کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگه معاینه فنی برای چه کسانی صادر نمی‌شود؟

25 آذر 1401 ساعت 10:55


گروه جامعه: معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: درمحدوده مناطق ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد هستند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد رازقی گفت: در شهر تهران بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت تردد می‌کند و وضعیت موتورسیکلت متاسفانه از نظر احتراق و آلایندگی آن بالا است.

بخوانید...
 
وی افزود: موتورسیکلت‌هایی که از سیستم کاربراتوری استفاده می‌کنند آلایندگی به شدت بالاتری دارند و آلایندگی آن‌ها بالاست.سرهنگ رازقی بیان کرد: مثلا محدوده مرکز شهر تهران مانند منطقه ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد می‌باشند و وضعیتی که در آن محدوده از نظر آلودگی هست وضعیت مناسبی نیست.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: سازمان‌هایی که می‌بایست نسبت به ارائه برگه معاینه فنی به موتورسیکلت‌ها اقدام نمایند این کار را صورت نمی‌دهند و موتورسیکلت‌ها برای اخذ معاینه فنی مراجعه نمی‌کنند.
وی گفت: مشکل اصلی موتورسیکلت‌ها این مورد است که معاینه فنی به ان‌ها داده نمی‌شود و از زمانی که تولید می‌شوند تا زمانی که فرسوده می‌شوند مدام کار می‌کنند و مالک و راکب آن دنبال برطرف کردن عیب وسیله خود نیستند و وضعیتی که در حال حاضر شاهد آن هستید را به وجود آورده اند.


کد مطلب: 375404

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/375404/برگه-معاینه-فنی-کسانی-صادر-نمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir