به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۷۵۵۰۱

فرانچسکو توتی:با دیدن رونالدو یاد خودم می‌افتم

فرانچسکو توتی:با دیدن رونالدو یاد خودم می‌افتم
گروه ورزشی: ستاره سابق رم به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و تاکید کرد مسی هنوز در حد دیگو مارادونا نیست.به گزارش ایسنا، رونالدو در حال حاضر بدون باشگاه است و پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد با توافق دوجانبه، در والدبباس با رئال مادرید تمرین می کند. دوران حرفه ای او از زمانی که یوونتوس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد و در برخی از بازی های کلیدی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی نیمکت نشست، سیر نزولی را طی کرده است.
 
توتی به کانال گفت: وقتی به چند ماه گذشته رونالدو نگاه می‌کنم یاد تجربه خودم می افتم. فکر می‌کنم باید کمی به او احترام گذاشته شود. می‌دانم وقتی در اوج هستی دوست دارند شما را پایین بکشند.توتی به جای بازی در باشگاهی غیر از رم، بازنشستگی را انتخاب کرد. او نیز در اواخر دوران بازی خود از سوی لوچیانو اسپالتی نیمکت نشین شد تا مجبور شود خداحاظی کند.

یکی از بزرگترین دستاوردهای دوران حرفه ای توتی، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ با ایتالیا بود. او در این زمینه گفت: برنده شدن در جام جهانی چیزی است که شما تا آخر عمر به آن فکر می‌کنید. فکر می‌کنم تیم ایتالیا در سال ۲۰۰۶ یکی از بهترین تیم های چند دهه اخیر بود.ستاره ایتالیایی همچنین در مورد مقایسه لیونل مسی و دیگو آرماندو مارادونا صحبت کرد و گفت: مارادونا برای من فوتبال است. مسی بهترین بازیکن جهان در حال حاضر است اما او هنوز در حد دیگو نیست.
برچسب ها: فرانچسکو توتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها