به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۳۷۵۵۱۶

جشن بی موقع نیمار برزیل را خشمگین کرد

جشن بی موقع نیمار برزیل را خشمگین کرد
گروه ورزشی: ستاره PSG به دوران قبلی خود بازگشته و از زمانی که به سائوپائولو آمده است، از کنترل خارج شده است. طبق گزارش Folha de Sao Paulo، این برزیلی یک جشن بزرگ در خانه خواهرش برگزار کرد.
نیمار سعی کرده بود تا آنجا که ممکن است این رویداد را محتاطانه برگزار کند تا از رسوایی‌های احتمالی و درز در رسانه‌ها جلوگیری کند، اما موفق نشد.
همچنین در این مهمانی، هم تیمی او، آنتونی، بازیکن منچستریونایتد، و همچنین چندین چهره مشهور برزیلی، مانند خواننده، ژوآئو گومز، حضور داشتند.
برزیل از این حرکت نیمار خشمگین شد
"این مرد حتی برای تیم ملی نیست... فقط نگاه کنید که او چگونه برای تیم هایش بازی می کند و ببینید چگونه برای تیم ملی برزیل بازی می کند... دیدید مسی دیروز چگونه بازی کرد؟"  یک نظر آنلاین خشمگین بود.
یکی از مدافعان این ستاره نیز گفت: " او اینجاست، او متاسف است، حالا زندگی ادامه دارد."  او جوان است و دلایل بیشتری برای شاد بودن دارد. هیچ چیز بهتر از یک مهمانی خوب برای بهبود وضعیت روانی نیست.
برچسب ها: نيمار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها