به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۷۵۷۳۳
این آخرین فرصت توست حمدالله؛

تنها یک نفر در تیم‌ملی مراکش تشویق نمی‌شود!

تنها یک نفر در تیم‌ملی مراکش تشویق نمی‌شود!
گروه ورزشی: حضور عبدالرزاق حمدالله در لیست تیم ملی مراکش برای رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، یکی از ماجراهایی بود که قبل و در طول جام جهانی مورد بحث و توجه بسیاری از هواداران فوتبال در این کشور قرار گرفت. این بازیکن در شرایطی در فهرست بازیکنان مراکش قرار گرفت که ولید رکراکی در ابتدا تمایلی به دعوت از او نداشت اما فشار برخی از هواداران منجر به این تصمیم شد.
اما حمدالله در این مسابقات در حد انتظار ظاهر نشد و با عملکرد ناامیدکننده‌ خود، باعث شد تا هواداران انتقادات گسترده‌ای به او وارد کنند. این نارضایتی تا جایی پیش رفت که حمدالله به دلیل حجم گسترده نظرات منفی، کامنت‌های صفحه شخصی خود در صفحه اینستاگرام را بست.
این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که حمدالله پس از سه سال و نیم غیبت در تیم ملی مراکش، در بازی دوستانه با گرجستان به جمع ملی‌پوشان بازگشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت و پس از آن هم در دیدار با کرواسی در مرحله گروهی جام جهانی، عملکرد قابل قبولی داشت اما خیلی زود ورق برای این بازیکن برگشت عملکرد ضعیف این بازیکن در دیدار با کانادا، باعث شد تا هواداران علیه او شعار سر بدهند.


اما اعتراضات به عملکرد حمدالله در دیدار نیمه نهایی مقابل فرانسه به اوج خود رسید؛ جایی که او با تک‌روی و پاس ندادن به هم‌تیمی‌هایش، موقعیت‌های خوبی را از دست داد تا همین مسئله، منجر به شکست مراکش و عصبانیت سرمربی تیم شود.
حمدالله حالا امیدوار است که رکراکی به او در برابر کرواسی فرصت بدهد تا شایستگی خود را در بازگشت به تیم ملی مراکش ثابت کند و پاسخ هوادارانی را که خواستار بازگشت او شده‌اند، بدهد.

البته این بازیکن با مشکلات زیادی از جمله عصبانیت رکراکی روبرو است؛ سرمربی مراکش پیش از این، بعد از عملکرد ضعیف این بازیکن مقابل کانادا، در دیدار با اسپانیا و پرتغال، از حمدالله در ارنج تیم خود استفاده نکرد و باید دید با این اتفاقات، در دیدار رده‌بندی برابر کرواسی این بازیکن فرصتی برای اثبات خود پیدا خواهد کرد یا خیر.
اگر این فرصت در اختیار حمدالله قرار بگیرد، او می‌تواند با گلزنی، از عصبانیت هواداران و سرمربی تیم بکاهد اما در غیر این صورت، احتمالا بازی با کرواسی، آخرین حضور این بازیکن در تیم ملی مراکش خواهد بود، چرا که او در حال حاضر هم جایگزین بازیکنانی مثل طارق تیسودالی و ایوب الکعبی شده که در مرحله مقدماتی جام جهانی، عملکرد خوبی داشته‌اند.
برچسب ها: تیم ملی مراکش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها