به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۷۵۷۹۰

احتمال دارد دیدار دربی پایتخت برگزار نشود!

گروه ورزشی: بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد.   
احتمال دارد دیدار دربی پایتخت برگزار نشود!
به گزارش مهر، براساس برنامه ای که قبل از جام جهانی اعلام شده بود، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد. هفته ای که همان زمان قرار بود قبل از حضور در تیم ملی در جام جهانی برگزار شود اما با پیشنهاد کادر فنی تیم ملی و موافقت سازمان لیگ به بعد از جام جهانی موکول شد. با پایان بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، مسابقات باشگاهی از سر گرفته خواهد شد و لیگ برتر ایران نیز هفته دوازدهم خود را پشت سرخواهد گذاشت. براساس برنامه قرار است تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر به مصاف یکدیگر بروند. دیداری که احتمالا در این روز لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.
آلودگی هوای تهران به حدی است که براساس اعلام کارشناسان هواشناسی، تا روز سه شنبه بر میزان آلاینده ها اضافه خواهد شد و برگزاری هر گونه فعالیت ورزشی در این شرایط ممنوع است. این در حالی است که صبح امروز شنبه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد دیدار استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد برخی نهادها به علت آلودگی هوا با برگزاری این دیدار موافق نیستند و به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز این موضوع را منتقل کرده اند تا دیدار استقلال و پرسپولیس در زمان دیگری برگزار شود. با شرایط موجود به نظر می رسد که نود و نهمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می شود. فقط در صورتی که شرایط هوا مطلوب شود این دیدار در زمان مشخص شده برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها