به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۳۷۶۰۱۰
امیدوارم این قهرمانی از غم های مردم ایران را کم کند

هادی چوپان مدالش را به زنان ایران تقدیم کرد

هادی چوپان مدالش را به زنان ایران تقدیم کرد
گروه ورزشی:هادی چوپان قهرمان پرآوازه پرورش اندام ایران پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های معتبر مسترالمپیا در آمریکا، گفت: هدفم این است که باز هم این عنوان را به عشق مردم ایران تکرار کنم. امیدوارم این قهرمانی مقداری از غم های مردم ایران را کم کند و توانسته باشم نماینده و سرباز خوبی برای ایران باشم.

هادی چوپان مدال باارزش خود را هدیه کرد

قهرمان مسترالمپیای ۲۰۲۲ افزود: این مدال را به بانوان شریف ایران و مردم ایران که در هر کجای دنیا هستند، تقدیم می‌کنم. امیدوارم شادی مهمان خانه همه باشد، نژادپرستی در بین ما نباشد، همه از هر کشوری که هستیم با هم دوست باشیم و به یکدیگر افتخار کنیم.

طلای تاریخی گرگ ایرانی در آمریکا/ هادی چوپان قهرمان مستر المپیا شد

ساندو به ایران آمد
چوپان پس از سه دوره حضور در مستر المپیا موفق شد بالاتر از تمام رقیبان جهانی به مدال طلای پرورش اندام جهان دست پیدا کند و نشان ساندو را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورد. ساندو مجسمه‌ای از فردریش مولهلم میلر معروف به اویگن ساندو، پدر بدنسازی مدرن است که به قهرمان مستر المپیا داده خواهد شد.
هادی چوپان که ۲ عنوان سومی مستر المپیا را در کارنامه دارد بارها اعلام کرده بود کسب مجسمه ساندو، نشان از آخرین و بالاترین تناسب عضلات جهان توسط یک ورزشکار دارد. او اکنون در قلب آمریکا نام ایران را در سالن مستر المپیا طنین‌انداز کرده و به نخستین آسیایی قهرمان مستر المپیا تبدیل شد. او بارها در مصاحبه‌های خود با ایرنا، از عشق به مردم ایران سخن به میان آورده و آرزو داشت تا با کسب مدال طلای مستر المپیا نام یک ایرانی را در تاریخ این مسابقات ثبت کند.
شاید برگزاری رقابت نهایی مستر المپیا در روز فینال جام جهانی افتخار بزرگ هادی چوپان را تحت تاثیر قرار دهد اما واقعیتی که وجود دارد آن است که نام وی برای همیشه در تاریخ این مسابقات ثبت خواهد شد. مدالی که امروز بر گردن گرگ ایرانی آویخته شد بدون شک در دنیای ورزشی با بسیاری از افتخارات بزرگان برابری خواهد کرد و در ایران نیز نباید تحت تاثیر نتایج تیم ملی فوتبال در قطر قرار گیرد.
هادی چوپان سرمایه بزرگ ورزش ایران و آسیا در پرورش اندام جهان است که به سطله بزرگانی مانند بیگ رامی در این تورنمنت بزرگ پایان داد. وی در چهار دوره گذشته با هزینه شخصی راهی مستر المپیا شده است.
مستر المپیا (Mr.Olympia) رقابت بین‌المللی و حرفه‌ای پرورش‌اندام مردان است که هر ساله توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار شده و به نفر برتر آن مجسمه ساندو و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

مدال هادی چوپان
برچسب ها: هادی چوپان

۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۲۰:۳۳
درود بر هادی عزیز وطن پرست..
پسر شجاع ایران (410485)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۰۰:۴۴
واقعا موفقیت بزرگی است.
البته ناگفته نماند که خود بنده‌خدا نوشته به بانوان آهنین و مردان شریف تقدیم می‌کنم ولی خوب شما مثل اینکه بخش دومش رو ندیدید یا خواستید خیلی منطقی عمل کنید و بگید خوب به زن ها تقدیم کرده و ما هم نگفتیم به مردها تقدیم نکرده! (410509)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۳:۲۲
یکی میشه هادی چوپان باشرف یکی دیگه هم میشه هالک جعلی که آبروریزی بار آورد. یک عده هم که رفتند ۶ تا از روباه پیر خوردند و به شیطان بزرگ! باختند و در عوض گرفتن حواله خودرو گفتند ما سیاسی نیستیم! (410597)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها