به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۳۷۶۱۱۵

استوری شهاب حسینی برای ترانه علیدوستی

استوری شهاب حسینی برای ترانه علیدوستی
گروه فرهنگی:شهاب حسینی با انتشار یادداشتی به حمایت از ترانه علیدوستی پرداخته و خواسته تا او را آزاد کنند.
شهاب حسینی در این باره نوشت:خانم ترانه علیدوستی یکی از بازیگران ارزشمند، با اخلاق و دغدغه مند سینمای ایران و از عشاق این وطن، به گواه شناختی است که در چند همکاری از ایشان دارم.به جای برخورد قهرآمیز با ایشان، شنونده دغدغه های این هنرمند متعهد و مردمی باشید. ایشان را آزاد کرده و به آغوش فرزند خردسالش بازگردانید.
مرجع : وقت صبح

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۸:۳۹
سلام به همگی ،همه برای پیشرفت کشور عزیزمان به رهبر عزیزمان کمک کنیم وهمه یکدل ویک زبان باشیم تا کشور را از بحران‌های پیش رو نجات دهیم مثل قبل و درگیر شبکه های خارجی نباشیم.دوست دار مردم کشورم هستم وهمچنین دوستدار کشورم هستم. (410663)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۲:۴۱
شهاب حسینی، در کربلا بی طرفان بی شرفان بودند، جهان همان است، یزیدی و حسینی.
نمی شود گاهی از امام حسین صحبت کنی گاهی از نوچه های مسیح علینژاد اینترنشنال سعودی (410763)
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۳:۲۶
اعدام نکنید حرف بیشتر مردم ایران ... طاقت حرف مردم رو ندارید؟!!!! خانم علیدوستی رو آزاد کنید... (410954)
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۶:۰۴
آقای حسینی مگه زمانی که این خانم خارج نشین،کشور و آشوب میکرد و براندازی،شما اومدی وساطت کنی که اله و بله،نکن نساز خون جوونای کشور و فدای جلف بازیای خودت و هم کیشیات نکن،و همچینین بقیه افراد و سلبریتی ها که میخان پا در میکنی کنن،روزای که یه عالمه جوون فدای هوا هوس خانم شدن شما کجا بودین (411826)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۶:۰۸
آقا جان خربزه خورده باید لرزشم تا آخر بکشه،وقتی سرخی خون جوونا رو میدید و دلش خنک میشد،روزایی که دنبال براندازی کشور عزیزمون بود،اون موقع آقایان دلسوز کجا بودند،یکی گفت نکن خانم خانما کشورتون فدای هوا هوس و رفاه خودت نکن،حیف اسم ایرانی،بخدا زندان نوش جونشه،گوشت بشه بچسبه به تنش،تا حساب کار بیاد دستش بفهمه بازی با شیر چه عواقبی داره (411828)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها