به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۷۶۱۹۰

ستاره رئال مادرید و تایید هدف بعدی زیدان

ستاره رئال مادرید و تایید هدف بعدی زیدان
گروه ورزشی: زین الدین زیدان در حدود دو سال اخیر هدایت هیچ تیمی را بر عهده نداشته و اخبار حاکی از آن بود که او منتظر جدایی دیدیه دشان از تیم ملی فرانسه بوده تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. اما عملکرد درخشان این سرمربی و رساندن فرانسه به فینال جام جهانی باعث شده احتمال ماندن او برای دو سال دیگر روی نیمکت این تیم افزایش یابد. اما با این حال تونی کروس مدعی شد هدف زیزو همچنان حضور در تیم ملی فرانسه بوده و او قصد بازگشت به دنیای مربیگری را در سر دارد.

تونی کروس گفت: "این بهترین دیداری است که در جام جهانی دیده ام. لیونل مسی قطعاً شایستگی کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت را داشت. ار نظر یک عملکرد انفرادی در یک تورنمنت، هرگز بازیکنی را ندیده‌ام که مانند لیونل مسی بازی کند. البته مسی هرگز در باشگاه‌هایی که من دوستش دارم بازی نکرده، اما او شایستگی کسب این عنوان را داشت.
احتمال حضور دوباره زین الدین زیدان در عرصه مربیگری؟ تصمیم گیری با خود اوست. در هر صورت، زین الدین زیدان مدت ها صبورانه منتظر بازگشت و البته حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بوده و احراز این سمت هدف بزرگ اوست. فکر می کنم زیزو سرمربی تیم ملی فرانسه جدید خواهد بود و او قطعا در فکر و حال و هوای تمرین دادن یک تیم جدید است."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها