به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۷۶۲۸۳
کارلو آنچلوتی:

از رئال تکان نمی‌خورم، آرژانتین مستحق قهرمانی بود

از رئال تکان نمی‌خورم، آرژانتین مستحق قهرمانی بود
گروه ورزشی: تیم ملی برزیل با هدایت تیته، یک بار دیگر در فتح جام جهانی ناکام ماند و با شکست برابر کرواسی در ضربات پنالتی به کار خود در جام جهانی قطر پایان داد. از سال 2022 که برزیل با مربیگری اسکولاری موفق به قهرمانی جام جهانی شد، این تیم همواره در مراحل حذفی پشت سد تیم های اروپایی مانده است. در روزهای اخیر شایعه شده است که فدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته از یک مربی خارجی استفاده کند و گزینه مدنظر نیز کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید، است.

خیلی زود موج مخالفت ها در برزیل شروع شده اما به نظر نمی رسد که کارلو آنچلوتی تمایلی برای به خدمت گرفت هدایت سلسائو داشته باشد. هر دو روزنامه معتبر چاپ مادرید یعنی مارکا و آاس در این مورد گزارش داده اند که آنچلوتی به سران رئال گفته است که اخبار منتشر شده در موردتوافق او با برزیل برای سال بعد کذب است و او به قراردادش با رئال که تا 2024 اعتبار دارد پایبند است.
کارلتو در واکشن به این اخبار به رادیو رای 1 گفت:«نمی دانم در آینده چه رخ خواهد داد و من در زمان حال زندگی می کنم. اوضاعم در رئال فوق العاده خوب است و این فصل اهداف زیادی داریم که می خواهیم به آنها برسیم. من تا 30 ژوئن 2024 با رئال قرارداد دارم و از اینجا تکان نمی خورم مگر اینکه باشگاه اخراجم کند.»


آنچلوتی در مورد ارزیابی اش از جام جهانی 2022 که با قهرمانی آرژانتین خاتمه یافت، گفت:«تورنمنت بزرگی بود و با یک بازی فینال فوق العاده خوب نیز تمام شد. آرژانتین مستحق قهرمانی بود و به دو دلیل قهرمان شد. یکی اینکه بازیکنان بسیار باکیفیت و خوبی در همه خطوط داشت و دیگری به خاطر مربی خوب‌شان لیونل اسکالونی. در آرژانتین مسی به خوبی از سوی انزو فرناندز و جولین آلوارز در زمین حمایت می شد و فکر می کنم هر دو تیم فرانسه و آرژانتین به خاطر کیفیت بالای فوتبالیست‌های‌شان و دفاع مستحکمی که داشتند، به فینال رسیدند.»
برچسب ها: کارلو آنچلوتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها