به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۷۶۴۰۲

طرح جدید دورتموند: سباستین هالر برمی‌گردد

طرح جدید دورتموند: سباستین هالر برمی‌گردد
گروه ورزشی: سباستین هالر، ستاره 28 ساله فصل قبل آژاکس پس از به ثمر رساندن 21 گل برای این تیم در فصل گذشته، به عنوان بهترین گلزن لیگ اردیویسه دست یافت. هالر در جدول رده بندی بازیکنانی مانند لوئیس اوپندا، ریکی ون ولفسوینکل و ونگلیس پاولیدیس را شکست داد و این عنوان را از آن خود کرد.
اما بعد از این فصل درخشان، سباستین هالر در ماه ژوئن قراردادی چهار ساله با دورتموند امضا کرد و راهی بوندس‌لیگا شد. این تیم آلمانی به دنبال جذب جانشینی برای ارلینگ هالند، بعد از انتقال این بازیکن به منچسترسیتی بود و با قراردادی 34.5 میلیون یورویی هالر را به خدمت گرفت. اما مهاجم ساحل عاجی پس از تشخیص تومور بیضه و ابتلا به سرطان در همان روزهای ابتدایی پیش فصل، از میادین دور بوده و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند.
با این وجود به نظر می رسد هالر این چالش سخت و بزرگ را پشت سر گذاشته و بعد از وقفه به وجود آمده در رقابت‌های باشگاهی به خاطر جام جهانی، آماده حضور کامل در تمرینات دورتموند شده است. این باعث خوشحالی هواداران دورتموند می شود. همه طرفداران BVB منتظر بازگشت او هستند و این مهاجم واقعاً می تواند به زودی به جایی که به آن تعلق دارد بازگردد: روی چمن سبز...

برچسب ها: بروسیادورتموند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها