به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۷۶۴۵۱

طاووس سفید کمیاب برای عکاس ژست گرفت

طاووس سفید کمیاب برای عکاس ژست گرفت
گروه فیلم:یک طاووس سفید کمیاب با باز کردن پرهای زیبای خود اینگونه خود را منحصر به فرد نشان داد.به گزار فرارو، همه چیز در مورد این ویدئو زیباست. محیطی در کنار دریاچه‌ای با شکوه، باغ‌های دوست داشتنی و زیباترین طاووس سفید. جای تعجب نیست که یک عکاس وجود دارد که سعی می‌کند تصویر را ثبت کند و این پرنده از ژست گرفتن کاملاً خوشحال است.
 
طاووس‌ها پرندگانی بسیار قابل تشخیص و منحصر به فرد هستند. آن‌ها پر‌های رنگین کمانی بلندی دارند که نمایشی باشکوه ایجاد می‌کنند. طاووس‌ها به عنوان حیوانات خانگی عجیب و غریب در بسیاری از نقاط جهان نگهداری می‌شوند و چشمگیرترین این پرندگان کاملا سفید هستند.با این حال بیشتر طاووس‌های سفید آلبینوس نیستند. حیوانات آلبینو دارای سلول‌هایی هستند که نمی‌توانند ملانین تولید کنند. این رنگدانه‌ای است که پوست، مو، چشم و پوسته‌ها را رنگ می‌کند. آلبینیسم یک بیماری ژنتیکی است و هر دو والدین باید دارای جهش ژنتیکی خاصی باشند تا این بیماری در فرزندان بروز کند. حیوانات آلبینو ممکن است سفید یا صورتی به نظر برسند و چشمان صورتی داشته باشند.
 
این طاووس‌های سفید لوسیسم دارند. این کاهش جزئی رنگدانه است. اگر به ویدئو دقت کنید، خواهید دید که این طاووس چشمان صورتی ندارد، آن‌ها تیره هستند.حیوانات سفید در حیات وحش نمی‌توانند در پس زمینه ترکیب شوند و این باعث می‌شود که آن‌ها برجسته شوند. این آن‌ها را به هدف آسانی برای شکارچیان تبدیل می‌کند و بسیاری از آن‌ها زنده نمی‌مانند. از آنجایی که این طاووس به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شود، نگرانی در این باره وجود ندارد.
 
طاووس‌ها حیواناتی باورنکردنی هستند. نام آن‌ها طاووس است و در واقع قرقاول بزرگ و کاکلی هستند که بومی بخش‌هایی از آسیا و کنگو است.این نر از گونه است که دیدنی‌ترین نمایش پر‌ها را دارد. سینه آن‌ها آبی خیره کننده است و پر‌های دم با شکوه آن‌ها می‌تواند به ۱.۵ متر برسد. هنگامی که پر‌های دم آن‌ها نمایش داده می‌شود، به یک آرایه رنگی بزرگ تبدیل می‌شوند.
 
پر‌های آن‌ها دایره‌های سبز رنگی دارند که معمولاً در مرکز آبی روشن قرار دارند و اغلب می‌توانند با تابش نور در جهات مختلف تغییر رنگ دهند. طاووس‌های ماده مانند بسیاری از گونه‌های پرنده دیگر دارای چنین پر‌های رنگارنگی نیستند!
....
برچسب ها: طاووس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها