به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۷۶۶۲۰

واکنش تلخ هادی چوپان به مهاجرت از ایران

واکنش تلخ هادی چوپان به مهاجرت از ایران
گروه فیلم: همین چند روز پیش بود که هادی چوپان، قهرمان پرآوازه بدنسازی ایران که ملقب به «گرگ ایرانی» است توانست فاتح رقابت‌های مسترالمپیا در امریکا شود و جایزه ارزشمند ۴۰۰ هزار دلاری این تورنمنت را از آن خود کند.
هادی بعد از کسب مدال طلای مستر المپیا، آن را به بانوان شریف ایران تقدیم کرد تا این حرکتش حسابی مورد تمجید قرار بگیرد. با این حال ویدیوی دیگری از او وایرال شده که می‌گوید قصد مهاجرت کردن از ایران را ندارد، چون ایران همه چیز او است.

...
برچسب ها: هادی چوپان

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۳:۵۵
اصالت داشتن همینه.
طرف دو روز می‌ره کلاس زبان سریع ماهیتش دگرگون میشه. (410961)
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۶:۵۷
خدایا از عمر من کم کن و به عمر این جوان رعنا و وطن پرست با غیرت اضافه کن. (410994)
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۹:۲۸
عجب استعدادی هم هست ها . یعنی همینطور سال‌های گذشته نفگفره و برنز دور کرد تا شد قهرمان جهان که میتونه میلیونها دلار در دنیا براش سود داشته باشه مثل ارنولد که فرماندار کالیفرنیا هم شد که یک مهاجر اتریشی با تسلط کم به زبان انگلیسی بود . درود به چنین مردی . حالا عده ای داخل ایران و در اپوزیسیون میگن جمهوری اسلامی مدال آورد نه ایران . واقعا جی میشه گفت ؟؟ (411011)
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۰۰:۳۱
هادی جان
کاش ایران جای بهتری برای زندگی بود. (411040)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۰۲:۵۶
درودبرشرف وغیرت واصلا جناب سردار چوپان گرگ جهان مفتخریم به پهلوانی و جوانمردی این جوان ایرانی ،ایرانی هستی تا ابد دستت می‌بوسم ،،، دعاگویت از نوکران هموطنان جانباز هشت سال دفاع نظری از بندرعباس (411045)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۵:۵۰
کاش نمی‌آمدی قهرمان (411265)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها