به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۷۶۶۵۸

 دشمن کار نیمه‌تمام خود را تمام می‌کند

 دشمن کار نیمه‌تمام خود را تمام می‌کند
گروه سیاسی:روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اعدام فقط بهانه‌‎ایست که به دشمن داده می‎شود تا با شدت و توان بیشتری بر اوضاع حال کشور مسلط شود. چنین کاری به معنای فرصت دوباره دادن به دشمن است تا کار نیمه تمام خود را تمام کند.
روزنامه جمهوری اسلامی با طرح این سوال که «چرا باید کارد به استخوان برسد تا برای حل مشکلات اقدام کرد» خطاب به حاکمیت هشدار داد با اجرای احکام اعدام دشمن کار نیمه‌تمام خود را تمام می‌کند. این روزها بسیاری از مردم از وضعیت موجود جامعه خشمگین هستند و به اصلاحات و ایجاد تغییرات اساسی در سیاست‌های دولت، تاکید دارند. اما چرا در حالی که علل این عصبانیت‌ها مشخص است رسیدگی‎های لازم انجام نمی‎شود؟ چرا همیشه باید کارد به استخوان برسد تا برای حل مشکلات اقدام کرد؟ درست است که حاکمیت هیچ جامعه‌‎ای از مردم معترض خود با گل و شیرینی استقبال نمی‎کند و به سراغ سرکوب می‎رود اما سرکوب همیشه پاسخگوی این قبیل اعتراضات نیست و ممکن است منجر به اتفاقات بدتری شود. این اعتراضات نشان دهنده وضعیت سخت جامعه است و نشان می‎دهد مردم تا چه حدی تحت فشار هستند. حاکمیت موظف است صدای مردم را بشنود.
نویسنده در بخش دیگری خطاب به حاکمیت تاکید کرده است:‌ حکم‌های اعدام را به زمانی دیگر موکول کنید. در حالی که رسانه‌های معاند بر موج احساسات مردم سوارند، اعدام فقط بهانه‌‎ایست که به دشمن داده می‎شود تا با شدت و توان بیشتری بر اوضاع حال کشور مسلط شود. چنین کاری به معنای فرصت دوباره دادن به دشمن است تا کار نیمه تمام خود را تمام کند.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها