به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۳۷۶۶۹۲

باید قدر نعمت ولایت را بدانیم

باید قدر نعمت ولایت را بدانیم
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد و نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.
کاظم صدیقی  اظهار کرد: قدرت خداوند بالاتر از هر قدرتی است و اگر انسان بر قدرت خداوند متعال باور داشته باشد و بداند هر کجا می‌رود، تحت حاکمیت الهی است، بسیاری از رفتار‌ها را انجام نمی‌دهد.اگر انسان با خداوند باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را از بین ببرد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: بهترین فردی که نزدیکترین شخص به وجود امام زمان (عج) باشد، به عنوان، ولی فقیه جامعه، نیابت امام عصر (عج) را برای هدایت جامعه بر عهده می‌گیرد و فردی که نائب امام زمان (عج) می‌شود مورد عنایت خود حضرت خواهد بود و برای من یقین است این فرد را دشمن نمی‌تواند بشکند. وجود امام عصر، روحانیت را در برابر گرگ‌های درنده حفظ کرده و حفظ خواهد کرد، چرا که روحانیت، مرزبان دین و اعتقادات تشیع هستند.
امام جمعه موقت تهران متذکر شد: قبل از انقلاب اسلامی، علمای بزرگی نظیر مرحوم شیخ عبدالکریم حائری موسس حوزه علمیه قم را داشته ایم. رضاخان تلاش کرد تا روحانیت و حوزه علمیه را نابود کند و انواع توهین‌ها را به مقام مرجعیت و روحانیت کرد و کسی حق اعتراض نداشت.امروز به برکت انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به عنوان یک حکومت شیعه، قدرت اول منطقه است. خطر فتنه ۸۸، کمتر از جنگ هشت ساله نبود. بسیاری از امکانات و شبکه‌ها در اختیار سران فتنه ۸۸ قرار داشت و اگر ولایت فقیه نبود، چیزی از روحانیت و ارزش‌های دینی نمی‌ماند. در فتنه ۷۸ بسیاری از متدینین فکر می‌کردند کار انقلاب اسلامی تمام است، اما به برکت ولایت فقیه و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری، این توطئه و فتنه هم خنثی شد.
امام جمعه موقت تهران یادآور شد: اگر قدرت در دستان، ولی خدا نباشد، چیزی از ایران و قدرت ایران باقی نخواهد ماند و ما باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.
وی با اشاره به ضرورت روحیه داشتن در برابر فتنه‌های مختلف گفت: باید با شجاعت در برابر فتنه گران ایستاد و ترس و واهمه‌ای به خود راه نداد.
برچسب ها: كاظم صدیقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها