به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۷۶۷۷۲

آگوئرو: قلب دردناک من حالا خوشحال است

آگوئرو: قلب دردناک من حالا خوشحال است
گروه ورزشی: آگوئرو به دلیل مشکلات قلبی مجبور شد در اواخر سال 2021 فوتبال را کنار بگذارد اما با این وجود در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا کرد.
این بازیکن که برای روحیه دادن به بازیکنان آرژانتین در دوحه و در اردوی این تیم حضور پیدا کرده بود، شب پیش از بازی فینال برابر فرانسه مطابق سال‌های قبل با مسی هم اتاقی شد و پس از آن نیز در مراسم قهرمانی در ورزشگاه لوسیل حاضر شد و با جام عکس یادگاری گرفت.
این موضوع با واکنش بسیاری از کابران در توییتر روبرو شد. یکی از آنها نوشت:« سرخیو! تو هیچ نقشی در این قهرمانی نداشتی. دست از این کار بردارد.» دیگری نیز اضافه کرد:« تو حتی در زمین هم حاضر نبودی.»
آگوئرو نیز از این فرصت استفاده کرد و در پاسخ به این ادعاهای مطرح شده اظهار داشت:« من خودم از این موضوع باخبر هستم. اما خوشحالم چون یک سال پیش کنار آنها بودم. آنها هم تیمی من بودند و همه ما با یکدیگر دوست هستیم.»
1783958
این ستاره سابق سیتی با اشاره به اجبارش برای خداحافظی از فوتبال نوشت:« به خاطر شرایط قلبم است که نتوانستم به بازی ادامه دهم اما زیباترین اتفاق برایم این است که قلب من خوشحال است و هرگز این قهرمانی را از یاد نخواهم برد.»
برچسب ها: سرخیو آگوئرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها