به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۳۷۶۸۱۰

مخالفان دولت کور رنگ هستند!

مخالفان دولت کور رنگ هستند!
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در مطلبی تمام‌قد از عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی دفاع کرد و کسانی که «حرکت پرشتاب قطار پیشرفت» را نمی‌بینند، «کور رنگ» خواند!
به نوشته کیهان، «کوررنگی» نام یک بیماری است که در آن فرد قادر به تشخیص یکی یا برخی از رنگ‌ها نیست... جدا از اینکه خیل عظیمی از پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از نگاه این طیف (اصلاح‌طلبان غربگرا) پیشرفت محسوب نمی‌شود، تنها در طول 3 ماه گذشته کشورمان شاهد رونمایی از دستاوردهای شگفت‌انگیز متخصصان و دانشمندان ایرانی آن هم در شرایط تحریم بود که تحسین دنیا را برانگیخت و انکار یا درست ندیدن آنها تنها از فرد یا افرادی برمی‌آید که یا قادر به درست دیدن نیستند یا اساسا به دلایلی که گفته شد نباید این دستاوردها را ببینند.
کیهان در ادامه نوشت: در کنار دهها و صدها دستاورد بزرگ و عظیم متخصصان و دانشمندان ایرانی که حاکی از حرکت پرشتاب قطار پیشرفت کشور است، درحالی است که کمترین نمود و جلوه‌ای در اظهارات، مواضع و رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات و جریان غربگرا ندارد و گویی هرآنچه مربوط به پیشرفت و اقتدار و سربلندی کشور است برای آنها قابل مشاهده و دریافت نیست اگر به انکار آنها مامور نباشند!

 

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۹:۲۲
لعنت به همه کسانی که درد و رنج مردم رو می بینند ولی نه تنها دم نمیزنند بلکه اوضاع رو گل و بلبل نشون میدهند. (411181)
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۹:۴۷
۱- در صدی از مخالفان دولت غربگرا نیستند بلکه "غرب پرست" هستند

۲- مردم از مسئولین توقع دارند در مورد رفع مشکلات معیشتی
عملکرد موثر تری داشته باشند. (411190)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۱:۴۶
موثرتری داشته باشند!!؟ داداش دلار به برکت حماقت های اقتصادی دولت شده 40 هزار تومان. دولت اگه وجود نداشت مردم قطعا زندگی بهتری داشتند. دولت هزینه های خودش و دوستانش رو داره از جیب مردم ور میداره. بهتره یکم چشمات رو وا کنی (411302)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۳:۵۸
اصطلاح " جیب بری" از سی و اندی سال پیش در مورد عملکرد
اقتصادی دولت در برخی محافل به کار گرفته شده است.
تذکر این حقیر با توجه به ابعاد پیدا و ابعاد پنهان قضایا در ایران
می باشد. (411333)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۱۹:۵۱
درسته پیشرفت زیادی در نرخ ارز داشتیم (411191)
۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۲۰:۲۳
کیهان جان ای کاش همانطور که کشوررا گل وبلبل به تصویر می کشی ،بود،اما افسوس وصدافسوس که فقط خودت را گول میزنی (411195)
مهتاب
Denmark
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۱:۳۵
کدوم پیشرفت
اینها یا خوابن، یا خودشون رو زدند به خواب، با اونقدر دارایی و سرمایه دارند که هیچ چیزی ککشون رو هم نمیگزونه

آقای شریعتمداری، دولت‌های احمدی‌نژاد و رئیسی رو شما همه جوره ازشون حمایت کردی،و هر دوی این دولت‌ها ضربه ها و آسیب های زیادی به ایران و ایرانی زدند. بعد از هشت سال حمایت همه جانبه از احمدی نژاد، هیچ کدام او را گردن نگرفتید، دلار چهل هزار تومنی چه پیشرفتی حساب میشه؟؟؟ (411242)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۱:۳۶
خدایا، اینا جی پیش خودشون فکر می کنند؟؟؟؟

دلار شده چهل هزار تومان!!!! بخدا مغزمون داره میترکه، اونوقت اینها صحبت از پیشرفت می‌کنند. (411243)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۱:۳۹
ما به این اوضاع و وضعیت اعتراض داریم، وقتی اعتراض داریم حق انجام اعتراضات داریم. میگن اعتراض مشکلی نداره، خب چجوری باید اعتراض کنیم وقتی کوچکترین تجمعی را تحمل نمی کنید. حتی تجمع سکوت رو هم تحمل نمی کنید. واقعا تکلیف چیه، بعدش تازه باید اعتراض مردم توجه کنید، تکلیف این مردم چیه؟؟؟ این وضعیت حکم مرگ رو داره برای ما مردم (411244)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۱:۴۰
روزنامه کیهان و ماهیت اون که برای مردم ایران سالهاست مشخص شده، این روزنامه همواره ضد منافع کشور ومردم فعالیت کرده و همیشه دروغ به خورد مخاطب داده. اما مدیریت و تحریریه اون آیا نباید سر سوزنی وجدان پیش خودشون داشته باشند؟؟؟؟ (411245)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۱:۴۲
این وضعیت به هیچ عنوان و هیچ شکلی قابل قبول نیست. چه اصراری هست که افرادی که توانایی اداره مملکت رو ندارند سر کار باشند، بزارید افراد متخصص و تحصیل کرده و کار بلد بیان سر کار. بخدا اداره ایران هشتاد میلیونی فقط کار افراد کاردان و متخصص و نخبه هست (411246)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۰۱:۴۵
در این 44 سال بزرگترین و اصلی ترین نقص که کشور رو به وضعیت فاجعه بار کنونی کشانده ، این بوده که هیچکی سر جای خودش نیست. در هر اداره و مرکز و پایگاه و ستاد و وزارت و سازمان و .. باید افرادی به کار گرفته شوند تا تخصصشان فعالیت در آن زمینه باشد، توی کشور ما متاسفانه ملاک شده پینه ی پیشانی و یقه بسته، که دست آخر بعد 44 سال به این فاجعه کنونی رسیدیم (411247)
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۰۷:۰۳
میگن مورچه وقتی که میخواد بمیره بال در میاره. شبیه شریعتمداریه. (411420)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۳:۳۸
لعنت بهت کیهان

که دولت رییسی رو هم با
زمستان سخت اروپا زمین گیر کردی

حالا هم مجبوری.... (411466)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها