به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۷۶۹۳۷

صدیقی: کسانی که در این نظام به جایی رسیدند، از آن دفاع نکردند

صدیقی: کسانی که در این نظام به جایی رسیدند، از آن دفاع نکردند
گروه سیاسی:امام‌جمعه موقت تهران با انتقاد از عدم موضع‌گیری برخی خواص در خصوص حوادث اخیر در جمهوری اسلامی گفت: برخی از افرادی که در این نظام به جایی رسیده و پله‌های موفقیت را طی کردند، در ۸۰‌ روز گذشته سکوت کرده و از انقلاب و اسلام دفاع نکردند.
 کاظم صدیقی،در مراسم یادواره ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه استان گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با بیان اینکه علما و جامعه روحانیت در طول تاریخ در خط مقدم شهادت بوده و با نثار جان خود منجر به ماندگاری این نظام مقدس شدند، اظهار کرد: جامعه روحانیت با حضور خود در جبهه‌، باعث افزایش روحیه معنوی رزمندگان اسلام شده و بعضا با حضور در عملیات‌های متعدد با نثار خون‌های پاک خود باعث حفظ این نظام مقدس شدند.
وی با اشاره به نقش انبیا و علما در ترغیب مردم به دین مبین اسلام گفت: تمامی انبیا مأمور بودند برای نجات بشر حکومت تشکیل داده و فرهنگ‌سازی کنند تا مردم با آگاهی در برکات دین مبین اسلام به آن رجوع کنند.صدیقی یکی از اهداف استکبار از اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی را نابودی حاکمیت اسلامی دانست و بیان کرد: رئیس‌جمهور خبیث آمریکا، رئیس‌جمهور ذلیل فرانسه و انگلیس، آن روباه مکار دست به دست هم دادند تا پرچم ولایت را که ۴۴ سال حفظ شده را از بین ببرند تا بار دیگر ملت ایران به خفت دوران پهلوی برسانند.

 
برچسب ها: كاظم صدیقی

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۵:۱۷
بجز جنابعالی با آن حوزه علمیه مجلل بعید میدونم کسی رسیده باشه (411342)
علی مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۵:۲۵
جناب صدیقی شما که دقیقا در جائی هستید که باید باشید و قدر نظام و مواظبش را میدانید پس بفرمائید چرا گیلان تعطیل شد ؟ (411343)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۶:۰۳
آیا شایستگی و صداقت عامل ترقی بود یا رانت و وابستگی (411349)
سید حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۶:۱۳
برای اینکه نظام خطاهای زیادی انجام داده که با اصل جمهوریت و ایرانیت در تناقض هست. (411350)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۷:۵۱
راست ميگه اقای صديقي انقلابي نبود الان طرفدار نظام شده (411359)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۹:۵۰
جیب (411378)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۲۱:۱۶
یعنی چی به جایی رسیدند
یعنی از رانت و وام های بدون بهره واغماض و .... استفاده کردند
این یعنی تایید بی عدالتی بی انصافی ذبح دین برای امیال دنیوی
راستی امثال خود شما که کم هم نیستند به جایی رسیدید که شایسته اش نبودید این تریبون باید در اختیار کسانی باشد که امر به معروف ونهی از منکر برا حاکمان باشند که حسین به خاطرش شهید شد (411384)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۲۱:۲۴
یه سیدی بود بنام طباطبایی خدا رحمتش کنه ایام مناسبتی می اومد تو تلویزیون.
یه شب که مصادف شده بود با دهه فجر، مجری گفت حالا از دستاوردهای انقلاب هم بفرمایید. خیلی صریح جواب داد دستاوردی نداشته از چی تعریف کنم. و برنامه رو قطع کردند.

حالا شما آقای صدیقی یه جای حکومت رو بگید که قابل دفاع باشه.
وضعیت خودرو، وضعیت بانک ها، وضعیت اقتصاد، وضعیت قوه قضاییه که هر کی رفته فهمیده از قاضی و وکیلش همش فرمالیته است، وضعیت کارآمدی مسئولین، رشوه گیری گسترده،... (411387)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۲۱:۳۰
آقای صدیقی یه روز جمعه نهج‌البلاغه رو (البته اگر اونرو سیاسی و ضد نظام نمی دانید، که البته صدرصد هم مخالف این نظامه) نهج‌البلاغه رو بیارید، نامه حضرت علی ع به مالک اشتر رو باز کنید، بخونید اگر یک بند از این نامه با شیوه حکومت داری شما خوند اون موقع قابل دفاع است.

به قول یکی از دوستان کسی که بدون اینکه بغض گلوشو بگیره و این نامه رو طاقت بیاره تا آخر بخونه معلوم میشه بویی از عدالت نبرده.
البته نه از اون بغضایی که شما موقع سخنرانی می کنی. (411388)
صفورا
Canada
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۲۲:۱۸
از خودشان پرسيديد که علت چه بوده؟ (411395)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۲۳:۱۸
انقلاب نکردیم که بعضیا به جایی برسند انقلاب کردیم که ملت ثروتمندتر ، آزادترومستقل تر باشد ودرهنگام احقاق حق باتوم نخوریم (411402)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۰۹:۵۳
کاملا درسته افرادی مانند خاوری و حسین فریدون و اکبر طبری و بابک زنجانی و بقیه اراذل و اوباش و اختلاس گران که به همه چیز رسیدند حمایتی نکردند. (411430)
علیرضا
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۱:۱۴
جناب ثقه الاسلام صدیقی؛ شما هم که هیچ زحمتی برای پیدایش این نظام نکشیدید و سر سفره آماده آمده اید و الحمدلله! خوب هم استفاده می کنید، چه گلی بر سر این مملکت زده اید؟َ! چه استفاده ای برای ایران و انقلاب و اسلام داشته اید؟! به جز تفرقه افکنی و کوچک کردن ایران و ایرانی از تریبون های بیت المال که در اختیارتان هست، چه کار مفیدی انجام داده اید؟!؟! بفرمایید ما هم بدانیم. تشکر!!! (411437)
شهرام
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۲:۱۲
جناب صدیقی نظام قابل دفاع نیست که دوستانتان ازش دفاع کنند، فقط شما باید دفاع کنید که‌ منافع دارید !!! (411445)
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۳:۰۶
چه جالب !
کسانی که در این نظام به جایی رسیدند....
خیلی جمله پر معناییه، نه ؟ (411457)
بهلول
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۳:۳۶
جای دفاع نذاشتین (411464)
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۹:۲۴
تا زمانی که امثال تو زنده هستن مملکت روز خوش نخواهد دید اگر شما ها از بین برید کاملا درست میشه (411520)
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۱۹:۲۴
تا زمانی که امثال تو زنده هستن مملکت روز خوش نخواهد دید اگر شما ها از بین برید کاملا درست میشه (411521)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها