به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۷۷۶۴۲

کلوپ: فاصله با صدر جدول قابل جبران است

کلوپ: فاصله با صدر جدول قابل جبران است
گروه ورزشی: لیورپول امشب در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی استون ویلا به مصاف این تیم برود. 
این تیم در حال حاضر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته و پس از شکست 2-3 برابر منچسترسیتی در دیدار هفته گذشته جام اتحادیه، امیدوار است که رقابت‌های لیگ برتر را با قدرت بیشتری نسبت به پیش از برگزاری جام جهانی 2022 ادامه دهد. 
با وجود مشکلاتی که لیورپول در نیم فصل در کسب نتایج خوب و ارائه عملکرد قابل قبول داشت اما کلوپ همچنان امیدوار است که بازیکنانش بتوانند شرایط را به سود خودشان تغییر دهند. 
1759638
او در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت:« ما مشخصا فاصله زیادی بین خودمان و رتبه‌های جذاب و هیجان انگیزی که در جدول وجود دارد ایجاد کردیم اما در حال حاضر باور داریم که می‌توان این فاصله‌ها را کم کرد و این یعنی ما باید این هدف را دنبال کنیم و همین کار را هم خواهیم کرد.»
سرمربی لیورپول با اشاره به انگیزه بازیکنانش اظهار داشت:« همه بازیکنانی که از مسابقات جام جهانی برگشتند، حالا واقعا منتظر بازی در سطح باشگاهی هستند و این موضوع بسیار مهمی است. من فکر می‌کنم بعضی از آنها حالا اعتماد به نفس بیشتری دارند و می‌توانند در رسیدن به این هدف در طول این فصل به ما کمک کنند. می‌دانم که آینده دشوار و پر فشار است اما ما منتظر هستیم.»
برچسب ها: یورگن کلوپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها