به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۳۷۷۷۱۶

کونته: از تساوی بعد از یک ماه بی‌فوتبال راضی‌ هستم

کونته: از تساوی بعد از یک ماه بی‌فوتبال راضی‌ هستم
گروه ورزشی: بعد از یک ماه وقفه در رقابتهای باشگاهی به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 در قطر لیگ برتر انگلیس از امروز نیمه دوم خود را آغاز کرد و تاتنهام و برنتفورد اولین بازی این نیمه را در ورزشگاه خانگی برنتفورد برگزار کردند.
تاتنهام نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان برد و در شروع نیمه دوم گل دیگری دریافت کرد تا شروع نیمه دوم فصل برای تیم آنتونیو کونته خوب پیش نرود. اما هری کین، کاپیتان تاتنهام که به تازگی از حضور در جام جهانی با پیراهن انگلیس بازگشته، با یک ضربه سر تماشایی دروازه برنتفورد را باز کرد و امیل هویبرگ هم کار را به تساوی کشاند. در اواخر بازی هری کین فرصت خوبی داشت تا گل دوم خود را به ثمر برساند و سه امتیاز را برای تیمش به دست بیاورد که موفق نشد.
1785249
آنتونیو کونته در پایان بازی در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت:
گلزنی هری کین در اولین بازی بعد از جام جهانی
هری وقتی از جام جهانی بازگشت برنامه ویژه‌ای برایش طراحی کرده بودیم که آن را پشت سر گذاشت و امروز که دوباره به رقابتهای باشگاهی بازگشت عملکرد خوبی داشت. شما از اهمیت هری کین برای ما مطلعید. او با شخصیتش تیم ما را پیش می‌برد. هری برای ما بازیکن مهمی است و من خوشحالم که امروز برای تاتنهام گلزنی کرد.
فرصتی که هری کین برای زدن گل سوم تاتنهام و پیروز کردن تیمش داشت
سانتری که انجام شد خوب بود ولی دفاع وسط آنها از نظر فیزیکی خیلی قوی بود و اشتیاق زیادی نشان داد. ما می‌توانستیم در اواخر بازی پیروز بشویم ولی همین نتیجه هم خوب است. این اولین بازی ما بعد از یک ماه بدون فوتبال بود.
رقابت برای قرار گرفتن در یکی از چهار رتبه اول جدول
تیمی که می‌‌خواهد موفق باشد باید از خیلی جهات تغییراتی در خود به وجود بیاورد. در حال حاضر نه چلسی، نه لیورپول و نه منچستریونایتد در چهار رتبه اول جدول حضور ندارند. داریم درباره باشگا‌ه‌هایی خیلی بزرگ صحبت می‌کنیم که توان این را دارند که در بازار نقل و انتقالات بازیکنانی بزرگ جذب کنند.
برچسب ها: کونته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها