به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۷۷۸۴۵

واکنش ماهینی به ماجرای خانواده علی دایی

واکنش ماهینی به ماجرای خانواده علی دایی
گروه ورزشی: همسر و دختر علی دایی، فوتبالیست سابق تیم ملی ایران از فرودگاه امام خمینی تهران با پرواز شرکت هواپیمایی ماهان عازم دبی بودند اما طبق دستور مقامات امنیتی، هواپیمای حامل آن‌ها از آسمان دبی بازگشت و در فرودگاه کیش به زمین نشست. قوه قضاییه ایران مدعی است که همسر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده است.

حسین ماهینی در واکنش به برخوردی که با خانواده علی دایی شد، با اشاره به خاطره‌ای از مادربزرگش نوشت: «مادربزرگم به‌خاطر داشتن نوه‌های زیاد هرازگاهی اسم‌هامونو پس‌وپیش می‌گفت ولی هر وقت خانوادگی فوتبال می‌دیدیم می‌گفت «علی دایی گل زد؟» یه‌سری آدم‌ها رخنه کردن تو قلب پیر و جوون»
مرجع : برترین‌ها

۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۱۸:۴۹
اون برا وقتی بود که علی دایی منحرف نشده بود الان که معلوم شد وطن فروشه فرق مکنه (412148)
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۲۲:۰۷
خدا شفا بده شما رو (412201)
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۲۲:۰۸
علی اقا افتخاره یه مملکته (412202)
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۲۲:۱۹
زر نزن بابا (412207)
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۰۱:۴۲
ی عمر نشستیم فوتبال بایرمونیخ رو نگاه کردیم ک شاید توی وقت اضافه بیاد داخل و اسمش برده بشه...حیف عمری ک صرف اینو کریمی شد...واقعا گمراه شدین خوشگلا...وطن فروشی بده هاااا (412267)
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۱:۰۲
جیگر با جیگر کلاه قرمزی نسبتی داری که مسائل به این سادگی رو هم درک نمیکنی!!؟ یا سایبری هستی و بر اساس تعداد کامنت هات پول میگیری!!؟ (412783)
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۱:۰۳
اون موقع که علی دایی با سر شکسته و طحال پاره تو زمین فوتبال برای ایران بازی می کرد تو هنوز به دنیا نیومده بودی، چون اگه بودی میفهمیدی که وطن فروشه. (412784)
سعيد
Austria
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱۶:۰۹
من ايرانيم و دايي در قلب من است همانطور كه عشق وطن در قلب من است چون دايي بخاطر سربلندي ايران تلاش كرده است . (412357)
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۰:۳۵
علی آقا دایی و علی کریمی توقلب هشتاد میلیون ایرانی جا داره (412778)
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ ۲۲:۴۵
همشون وطن فروشن میدونید برای چی چون با پول بیت‌المال مشهور شدین حیوان هار شدین مرگ بر منافق مرگ بر آمریکا هرکس به این ملت به ایران به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خیانت کرد ومیکند منافق مرتد هست انشالله همون بلای بر سر خانواده اش بیاد (412220)
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۱:۰۴
وطن فروش شماهایید که پول مملکت رو بجای اینکه خرج این مردم کنید خرج لبنان و سوریه و غزه و یمن و ... می کنید. (412785)
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۰۱:۰۷
از یک تروریست که رئیس جمهور مصر را ترور کرده بوده انگیزه اقدام او را پرسیده بودند، وی جواب می دهد چون سکولار بود، از اومی پرسند سکولار یعنی چه، می گوید نمی دانم. در کشور ما هم از این اعجوبه ها کم نیستند، مأمورند که انگ منحرف بودن به شخصیت های مورد نظر ارباب شان بزنند، و اگر از آنها بپرسیم افراد به چه دلیل منحرف محسوب میشوند خواهند گفت نمی دانیم و یا چون چشم و گوش بسته تابع بی چون و چرای ارباب ما نیستند منحرف به حساب می آیند. (412261)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها