کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوران بی‌عقلی در رسانه کی تمام می‌شود؟

چه کسی را «زده»‌اند که قرار بود «در» روند؟

6 دی 1401 ساعت 20:07


گروه سیاسی: مسعود فروغی سردبیر روزنامه اصولگرای «فرهیختگان» نوشت: در ماجرای سفر خانواده علی دایی چه با فرض داشتن دلیل امنیتی چه با فرض نبود آن، کار پیچیده‌ای برای گفتگو با افکار عمومی داریم. فرض می‌کنیم دلایلی غیرقابل بازگو شدن وجود دارد. چون دلایل غیرقابل گفتن است باید جمله‌ای از رهبر انقلاب که در برابر دشمن خارجی مطرح شده را برای ماجرای سفر همسر و دختر علی دایی به کار ببریم؟ این موضع و امثال آن، فریاد درد بی‌عقلی در عمومی‌ترین رسانه ایران است. این موضع خبرنگار صدا و سیما نه کسی را قانع می‌کند نه سودی به حال حاکمیت دارد، فقط نفرت را زیاد می‌کند.

چه کسی را «زده»‌اند است که مثلا قرار بود «در» روند؟
آمنه سادات ذبیح‌پور «خبرنگار بخش سیاسی- امنیتی صداوسیما» نسبت به بازگرداندن خانواده علی دایی در توییتی نوشته است: «دوران بزن در‌رو تمام شده است!» کاربران توییتر هم از او پرسیده‌اند: دختر و همسر اسطوره ورزش این کشور چه کسی را «زده»‌اند که مثلا قرار بود در روند؟ وقتی حتی قوه قضاییه هم همه خبرسازی‌های همپالکی‌های شما در برخی رسانه‌های امنیتی را تکذیب کرده! بیشتر از این آبروی مملکت را در دنیا نبرید و ایران را بیش از این مضحکه عالم و آدم نکنید، اگر ذره‌ای به این کشور علاقه‌ دارید!.....

درحالی که قوه قضاییه بیانیه خود درباره خانواده علی دایی را تکذیب کرده است سایت «رویداد ۲۴» به نقل از سخنگوی هواپیمای ماهان  نوشت که این هواپیما با دستور قضایی به کیش برگشته است: «طبق پروتکل‌های امنیتی کشور انجام شده و هر ایرلاین دیگری هم بود موظف بود این کار را انجام دهد و نیاز به جوابیه ندارد. نهادهای بالادستی کشور باید پاسخگو باشند.»
امیرحسین ذوالانواری، در واکنش به برگرداندن پرواز تهران-دبی از آسمان امارات به کیش گفت: «موضوع امنیتی است و اصلا به ماهان ربطی ندارد که بخواهیم جواب بدهیم. مگر پرواز ریگی نبود که برگردانده شد. به هر حال به هر ترفندی می‌توانند هواپیما را بنشانند.»
گفتنی اینکه، هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی که از تهران عازم دوبی بود در جزیره کیش مجبور به فرود اضطراری شده و همسر و دختر او را از هواپیما خارج کرده و به تهران برگرداندند!
 


کد مطلب: 377911

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/377911/کسی-زده-اند-قرار-روند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir