کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیدز-سیتی: دیداری که برای هالند خیلی ویژه است

7 دی 1401 ساعت 14:12


گروه ورزشی: وقتی برنامه دیدارهای لیگ برتر سه روز پس از انتقال هالند به منچسترسیتی منتشر شد، اولین دیداری که او به دنبالش بود بازی در خانه لیدز بود. 
این ستاره نروژی در مراسم رونمایی‌اش در ماه ژوئن مدعی شد که همیشه طرفدار سیتی بوده است اما او در لیدز به دنبال آمد، جایی که پدرش برای سه سال پیش از انتقال به سیتی در آن بازی کرد و پنج سال پیش بود که به یک روزنامه نروژی گفته بود که رویایش قهرمانی با لیدز در لیگ برتر است. 
عشق به لیدز برای او بسیار قدیمی است. این بازیکن پس از پیروزی 1-5 نروژ برابر ایرلند شمالی در لیگ ملت‌ها هم از استوارت دالاس خواسته بود پیراهنش را به او بدهد و دالاس بعدتر فاش کرد که هالند شعار لیدز را در گوشش زمزمه کرده است. او همچنین تابستان گذشته با شلوارک این تیم در تمرینات دورتموند دیده شده بود. 
1778836
جسی مارش، سرمربی لیدز، اظهار داشت:« ارلینگ به محض مشخص شدن برنامه بازی‌ها به من پیام داد و گفت خیلی منتظر برگزاری این دیدار است. او اینجا به دنیا آمده، پدرش اینجا خاطره دارد و او این باشگاه در قلب ارلینگ جایگاه خاصی دارد. وقتی من سرمربی لیدز شدم، او و پدرش بسیار هیجان‌زده بودند و از من حمایت کردند. ما انتظار داریم که او اشتیاق بسیاری برای این بازی داشته باشد و این موضوع برای ما دردسرساز خواهد بود.»
مارش به خوبی با هالند آشناست و پیش از این سابقه هدایت او به مدت شش ماه در ردبول سالزبورگ را برعهده داشته است. دوران بازی او تحت هدایت همین مربی آمریکایی با درخشش خاصی همراه شد و فرصتی که او در اختیار هالند گذاشت باعث شد که بتواند 28 گل در 22 بازی به ثمر برساند و در ژانویه 2020 راهی دورتموند شود. 
مارش درباره او گفت:« ارلینگ یکی از بازیکنانی است که ما مطمئن بودیم آینده درخشانی خواهد داشت. او به جام جهانی زیر 20 ساله‌ها رفت و در یک بازی 9 گل برابر هندوراس به ثمر رساند. فقط چند روز زمان کافی است که بدانید او خاص است و با بقیه تفاوت دارد. او واقعا مشتاق پیشرفت است. همیشه ویدئو می‌بیند، بسیار سوال می‌پرسد و منتظر تمرینات بیشتر است.»


کد مطلب: 378074

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/378074/لیدز-سیتی-دیداری-هالند-خیلی-ویژه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir