به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۷۸۰۷۹
مردم فراموش کرده‌اند کدام یک 37 سال دارد

نه مسی فرشته است و نه رونالدو آنقدر خودخواه!

نه مسی فرشته است و نه رونالدو آنقدر خودخواه!
گروه ورزشی: جام جهانی برای کریستیانو رونالدو کابوس وار تمام شد. او با پرتغال در حالی از رقابت ها کنار رفت که در دو بازی مرحله حذفی برابر سوئیس و مراکش کار را از روی نیمکت شروع کرد. رونالدو برابر مراکش در یک چهارم نهایی از نیمه دوم وارد میدان شد ولی نتوانست مانع شکست 1-0 تیمش شود. بدتر از همه اینکه در نهایت آرژانتین با لیونل مسی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا حالا بسیاری مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بدانند. رونالدو در بدترین کابوس هایش نیز چنین چیزی را تصور نمی کرد. فوق ستاره پرتغالی پس از فسخ با یونایتد فعلا بدون تیم است و همچنان زیر فشار انتقادات قرار دارد.
1785684
جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس اسکای اسپورتس، از منتقدان همیشگی رونالدو است و بارها اعتراف کرده است که لیونل مسی را به او ترجیح می دهد اما او در مصاحبه جدید خود گفت که انتقادات از رونالدو از حد گذشته اند:«همه می دانید که من هوادار رونالدو نیستم و این مشخص است اما این روزها نظرات مردم در مورد رونالدو و مقایسه هایی که بین او و مسی می شود، برایم غم انگیز است. مردم حالا به گونه ای متفاوت در مورد این دو ستاره حرف می زنند که از نظر من اغراق آمیز است.»
1785656
کاراگر ادامه داد:«اینکه می گویند رونالدو همیشه به خودش فکر می کند و بسیار خودخواه است و در نقطه مقابل لیونل مسی اصلا اینگونه نیست، غیرمنصفانه است. فرشته‌سازی از لیونل مسی از نظر من درست نیست. مردم می گویند رونالدو دیگر آن بازیکن سابق نیست ولی فراموش کرده اند که رونالدو حالا 37 سال دارد و مسی دو سال کوچکتر از او است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها