به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۳۷۸۰۸۰

موکوکو: نمی‌گذارم چنین دروغ‌های درباره‌ام بگویند

موکوکو: نمی‌گذارم چنین دروغ‌های درباره‌ام بگویند
گروه ورزشی: موکوکو و دورتموند هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند و همین موضوع شایعاتی را به همراه داشته است.
بعضی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهاد دورتموند نشده چون انتظار دارد که دستمزدش به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. قرارداد او با دورتموند در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.
این ستاره دورتموند در اینستاگرامش نوشت:« از طرف خودم باید به شما بگویم که لطفا هر چیزی در روزنامه‌ها را باور نکنید! من می‌دانم که این بخشی از فوتبال است اما با این که جوان هستم اما قصد ندارم خودم را برای تصمیم‌گیری درباره آینده تحت فشار بگذارم. من هرگز اجازه گفتن چنین دروغ‌هایی درباره خودم را نمی‌دهم.»
او در ادامه اضافه کرد:« تمام تمرکزم روی نیم فصل دوم و دورتموند است. هیچ بازیکنی از این باشگاه بزرگ‌تر نیست. من هرگز از این باشگاه بزرگ‌تر نخواهم بود و در آخر فقط عضو کوچکی از آن هستم. این واقعا ناراحت کننده است که آنها چنین اظهاراتی را مطزح می‌کنند و هواداران هم از من عصبانی می‌شوند. این باعث تاسف است چون من هنوز از این خبر شوکه هستم.»
دورتموند پیشنهادی را برای تمدید قرارداد او ارائه کرده و موکوکو می‌گوید در حال بررسی شرایط از نظر ورزشی است:« من هفت سال است که اینجا هستم. اعتماد کادر فنی را دارم، محیط را می‌شناسم و واقعا راحت هستم.»
با این حال بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر دارند و چلسی یکی از گزینه‌های محتمل جذب او به حساب می‌آید.
برچسب ها: بروسیادورتموند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها