به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۷۸۳۲۰

کسانی که مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، اسلام را پذیرفته‌اند

کسانی که مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، اسلام را پذیرفته‌اند
گروه سیاسی:یك  نماینده تهران در مجلس با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا»" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.
محمود نبویان  اظهار کرد: به گفته امام خمینی(ره) ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است.
وی خطاب به کسانی که آمریکا را رئیس خود قرار داده و پذیرفتند، بیان کرد: دشمن از راه دوستی وارد می‌شود در حالیکه قرآن می‌فرماید "محبت و رابطه دوستی با سران کفر ممنوع است" پس رابطه با آمریکا نباید صورت گیرد.نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.
وی با تاکید بر اینکه اگر جایی پا بگذارید که عصبانیت آمریکا را به‌ دنبال دارد آنجا عمل صالح انجام می شود، افزود: آمریکا می‌خواهد ما زیرسلطه او باشیم اما ما این را نمی‌خواهیم.
نبویان خطاب به سران آمریکایی گفت: بدانید این کشور صاحب دارد و این مردم، ملت امام حسین(ع) هستند.وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: در این اغتشاشات حساب جوانانی که از روی هیجان به خیابان ها آمدند و فرزندان ما هستند، جدا است اما با قشر اقلیتی کار داریم که وحشیانه حمله کردند و اقدامات دردمنشانه انجام دادند.اینکه این اغتشاشگران دست پرورده چه کسانی هستند، نیازمند تحلیل است؛ برخی می‌گویند مشکلات اقتصادی ریشه این اغتشاشات بوده اما این تحلیل درستی نیست چراکه افراد دستگیر شده هیچ یک مشکل اقتصادی را مطرح نکردند.
نبویان با تاکید بر اینکه ملت ایران مشکل اقتصادی دارند اما اغتشاشگران نماینده مردم ایران نیستند، گفت: فتنه های گذشته در سکوت و با برنامه‌های پنهانی انجام می‌شد اما فتنه امسال به صورت کاملا واضح از سوی دشمن انجام شد.وی با بیان اینکه در این فتنه دشمنان با صراحت و با هدف براندازی نظام به میدان آمدند، افزود: مقام معظم رهبری این اغتشاشات را فتنه ندانستند چراکه فتنه پنهان است اما اینها مستقیم به سراغ ولایت فقیه رفتند.
وی با بیان اینکه تاکنون رهبر انقلاب این کشور را نگه داشته است، گفت: هر جا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم به اوج قله رسیدیم؛ سربازی که مطیع رهبری باشد حاج قاسم می‌شود.
نبویان در ادامه تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر ده ها کشور کنار هم جمع شدند تا ما را شکست دهند اما شکست خوردند و خودشان هم به این شکست اذعان کردند.

ترازوی وجدان
Germany
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۱۳:۳۱
مبارزه با کفر یعنی مبارزه با قدرتمندانی که روی حق و حقیقت را می پوشانند و ستم می‌کنند !!!!!!!!!!! (412698)
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۱۴:۲۶
خوب چین که از آمریکا هم کافرتره هم ظالم تر (412709)
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۲:۴۸
روسیه رو جا انداختی (412801)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۲:۵۷
خسته شدیم از شنیدن این همه حرف مفت (412804)
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۳:۱۰
اینها از کدام حوزه علمیه فارغ التحصیل شده اند!!!؟ (412806)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۰۲:۳۶
سلام پدیرفتن اسلام سه شرط دارد اقرار شهادت به وحدانیت حضرت حق و اقرار و شهادت به رسالت حضرت خاتم النبیین و بدای ماشیعیان شهادت به امامت حضرت علی ولی خداوند. آیا این شرط جدید است؟ (412834)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۱:۰۱
امید است که اسلام آمریکایی نباشد و برای ریا و رسیدن به مطامع دنیوی شعار سر ندهند. (412872)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۴:۵۶
جهل شاخ ودم نداره (412920)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۶:۳۹
مرگ بر منفعت طلب و اختلاس گر چند درصد از اسلام را پذیرفته (412934)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۰:۳۴
آقای نبویان بزرگوار میشه بفرمایید اگر انقلاب نمیشد الان تو و امثال تو به چه کاری مشغول بودید؟ (412972)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۰:۳۹
امثال این آقا مامور بودن تا ریشه اسلام را در ایران بخشکانن (412974)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۰:۰۵
اگر مرگ بر انگیس سر بدهیم چه؟اسلام را پذیرفته ایم یا نه؟ (413033)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها