به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۳۷۸۳۷۶

پوتین به کشورهای غیردوست تبریک نمی‌گوید

پوتین به کشورهای غیردوست تبریک  نمی‌گوید
گروه بین الملل:سخنگوی کرملین  اعلام کرد، پوتین به رهبران کشورهای غیردوست سال نوی میلادی را تبریک نمی‌گوید.
 دیمیتری پسکوف  گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به روسای کشورهای غیردوست سال نوی میلادی را تبریک نمی‌گوید. همتایان ما نیز تبریک نمی‌گویند. ما به واقع هیچ ارتباطی با آنها نداریم.
وی  افزود: ولادیمیر پوتین سال نو را به میگوئل دیاز-کانل، رئیس جمهوری کوبا تبریک گفت و اعلام کرد که روابط بین دو کشور رو به افزایش است.
پسکوف ادامه داد: رئیس‌جمهوری روسیه در گفت‌وگویی با شی جینپینگ، همتای چینی خود ابراز اطمینان کرد که با تلاش مشترک، می‌توان همکاری‌های دو کشور را به سطحی جدید و حتی بالاتر به نفع مردم دو کشور و به نفع تقویت ثبات و امنیت منطقه‌ای و جهانی رساند.
سخنگوی کرملین در ادامه صحبت‌هایش گفت: رئیس جمهوری روسیه خطاب به نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا گفت که در سال گذشته میلادی روابط شراکت راهبردی بین کشورها اهمیت داشت، همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف به طور ثمربخشی توسعه یافت و هماهنگی تلاش‌ها در امور بین‌المللی افزایش یافت.
کرملین همچنین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین سال نو را به همتای ارمنی خود و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان و همچنین الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان، قاسم جومارت توکایف رئیس جمهوری قزاقستان و الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی‌اش تبریک گفت.
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها