به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۷۸۴۹۹
الوطن و الرایه خبر دادند:

کی‌روش تا چند ساعت آینده سرمربی قطر می‌شود

کی‌روش تا چند ساعت آینده سرمربی قطر می‌شود
گروه ورزشی: با جدایی فلیکس سانچز از هدایت تیم ملی قطر، حالا کارلوس کی روش به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی این سرمربی اسپانیایی معرفی شده است. روزنامه الرایة قطر در شماره امروز خود نوشته است: فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن برای اعلام رسمی قرارداد با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی و به عنوان جانشین فلیکس سانچز است.
در این گزارش آمده است: مذاکرات با سرمربی پرتغالی از یک ماه پیش و به ویژه پس از اعلام استعفای او از سرمربیگری تیم ملی ایران، در پی ناکامی آنها در رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی آغاز شد. کی روش پس از این جدایی، چند روزی در دوحه ماند و با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر وارد مذاکره شد که درباره تمام جزئیات قرارداد از جمله مدت زمان هدایت تیم و غرامت مالی توافق صورت گرفت و به همین دلیل تنها اعلام رسمی این قرارداد باقی مانده است.
1786602
قرار است کی روش پس از پایان جام خلیج فارس که از هفته آینده در بصره آغاز می شود، ماموریت رسمی خود را با تیم ملی قطر آغاز کند تا العنابی (لقب تیم ملی قطر) را برای بسیاری از رویدادهای مهم پیش رو آماده کند که البته جام ملت های آسیا 2023 در رأس آنها نیز قرار دارد که اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 در دوحه برگزار می شود.
علاوه بر این، روزنامه الوطن هم از کارلوس کی روش و مارتینز سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک به عنوان دو گزینه اصلی و نهایی برای جایگزین سانچز یاد کرد و نوشت که شانس کی روش بیشتر است. در گزارش الوطن آمده است: کارلوس کی روش پرتغالی، سرمربی سابق تیم ملی مصر و سرمربی فعلی ایران، به نیمکت تیم ملی قطر و معرفی به عنوان جانشین فلیکس سانچز نزدیک شده است.
1786603
منابع الوطن گزارش داده اند که فدراسیون قطر تمامی مراحل عقد قرارداد با کارلوس کی روش را تکمیل کرده است و این موضوع ظرف چند ساعت آینده اعلام خواهد شد. این منابع فاش کردند که اتحادیه فوتبال قطر کی روش و مارتینز سرمربی سابق بلژیک را به عنوان گزینه های نهایی انتخاب کرده، اما کی روش نزدیک ترین گزینه برای جانشینی سانچز است.
دو روزنامه معروف و معتبر قطری در شرایطی از تمام شدن کار کی روش و فدراسیون فوتبال این کشور خبر می دهند که چندی پیش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد که کی روش همچنان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی ایران است و قرار است مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شود.
برچسب ها: کارلوس کی روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها