به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۷۸۵۱۱

جستجوی بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401

گروه کسب و کار: بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 وکیلی است که در حوزه سرقفلی، دعاوی و مسائل قضایی مرتبط با آن تخصص و تجربه دارد و با دانش و مهارت خود به حل پرونده‌های مربوط به سرقفلی و املاک کمک می‌کند‌.
جستجوی بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401
بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 وکیلی است که در حوزه سرقفلی، دعاوی و مسائل قضایی مرتبط با آن تخصص و تجربه دارد و با دانش و مهارت خود به حل پرونده‌های مربوط به سرقفلی و املاک کمک می‌کند‌. به طور کلی تمام دعاوی حقوقی از جمله دعاوی مربوط به سر قفلی جزو مشکلات و چالش‌هایی هستند که افراد به تنهایی و بدون حضور وکیل سرقفلی نمی‌توانند آن‌ها را حل کنند‌؛ زیرا جریان دادرسی به دعاوی مالی و پرونده‌های سرقفلی به زمان زیادی نیاز دارد و وکیل قادر است با درایت و توانایی‌های خود مدت زمان دادرسی به این نوع پرونده‌ها را کاهش دهد.
افرادی که در شهر کرج در باز پس‌گیری ملک تجاری خود از مستاجر دچار مشکل شده‌اند یا کسانی که به عنوان مستاجر مجبورند ملک را به خواست موجر یا صاحب ملک زودتر از موعد قرارداد تخلیه کنند، باید برای حل آسان مشکلات خود به دنبال بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مفهوم سرقفلی و آشنایی با وظایف بهترین وکیل سرقفلی در کرج تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 معرفی بهترین وکیل سرقفلی
 بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 یک وکیل پایه یک دادگستری است که در امور مربوط به سرقفلی و پروند‌های مرتبط با این موضوع متخصص است، پرونده‌های زیادی را در زمینه سرقفلی و حق کسب و کار و پیشه با موفقیت به اتمام رسانده است و به طور کلی تجربه بسیار بالایی دارد.
برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مربوط به سرقفلی و شروع دعوا در همین زمینه باید مراحل قانونی مختلفی طی شود که اکثر افراد جامعه درباره آن‌ها از آگاهی کافی برخوردار نیستند و به دلیل مشغله‌های زیاد کاری و کمبود وقت نمی‌توانند مراحل قانونی پرونده را دنبال کنند. با توجه به زمان‌بر بودن جریان دادرسی به پرونده های سرقفلی در چنین مواقعی افراد با مراجعه به بهترین وکیل سرقفلی می‌توانند دانش حقوقی خود را درباره سرقفلی افزایش دهند و وکالت پرونده حقوقی را به او بسپارند تا در مدت زمانی کوتاه به بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

عدم برخورداری از دانش کافی و کمک نگرفتن از یک وکیل متخصص باعث ضایع شدن حق طبیعی فرد می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 عبارت‌اند از:
•    برخورداری از دانش حقوقی بسیار بالا در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه قوانین سرقفلی
•    داشتن تجربه‌های متعدد در اتمام موفقیت‌آمیز پرونده‌های سرقفلی
•    استفاده از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های قانونی موجود برای کسب بهترین نتیجه در پرونده سرقفلی
•    آشنایی با تمام قواعد و نکات مربوط به روابط بین مستاجر و موجر
•    داشتن صداقت، اعتبار و سابقه درخشان در حل و فصل کردن پرونده‌های سرفصلی
•    دارای مهارت در تشخیص انواع سرقفلی
•    ارائه اطلاعات لازم به موکل در جلسه مشاوره حقوقی
•    به کارگیری تمام مدارک و اسناد مورد نیاز برای پیشبرد سریع پرونده سرقفلی
•    به‌روز نگه داشتن دانش و اطلاعات
•    مهارت در انتخاب بهترین، سریع‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌حل برای پرونده‌های سرقفلی
•    برخورد محترمانه با قاضی و موکل طرف مقابل پرونده
•    روابط عمومی بالا و فن بیان قوی
•    محافظت از حقوق و خواسته‌های موکل
از دیدگاه بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 سرقفلی چیست و انواع آن کدام است؟
از دیدگاه بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 سرقفلی چیست و انواع آن کدام است؟

در سال 1356 به منظور حمایت از مستاجرهای مراکز تجاری قانونی تحت عنوان قانون حق کسب و کار و پیشه تدوین شد که قانون‌گذاران در سال 1376 بعد از مقداری تغییر این قانون را به عنوان قانون سرقفلی معرفی کردند.
از دیدگاه بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 سرقفلی یا حق کسب و کار و پیشه به حقی نامشهود و معنوی گفته می‌شود که کسب و کارها و مستاجرهای واحدهای تجاری به دلیل به دست آوردن شهرت، جذب مشتری به دلیل رفتار خوب و برقراری ارتباط مفید با افراد، استفاده از تکنولوژی‌های خاص، حق کپی رایت و رونق فعالیت‌های خود نسبت به مکانی که اجاره کرده‌اند، به دست می‌آورند.

برای درک بهتر مفهوم سرقفلی آن را با یک مثال توضیح می‌دهیم. تصور کنید شخصی یک واحد تجاری را برای فروش فست فود اجاره کرده است و بعد از مدتی با تلاش‌های فراوان و استفاده از روش‌های تبلیغاتی مختلف توانسته برند کسب و کار خود را در همان مکان معروف کند‌‌. با اتمام مهلت قرارداد و تخلیه واحد تجاری سرقفلی یا به اصطلاح حق آب و گل و کسب و کار تجارت یا پیشه به فردی تعلق می‌گیرد که با تلاش‌ها و زحمت‌های او واحد تجاری بین مشتریان معروف شده است و اعتبار بالایی کسب کرده است.
گاهی اوقات ممکن است افراد مستاجر برای گرفتن مبلغ سرقفلی از موجر با مشکلات متعددی روبه‌رو شوند یا موجر از آن‌ها بخواهد که قبل از موعد قرارداد واحد تجاری آن‌ها را تخلیه کند‌. این در صورتیست که طبق قانون هیچ موجری حق ندارد به صورت اجباری و بدون پرداخت حق سرقفلی که در زمان عقد قرارداد در مورد آن‌ توافق شده، از مستاجر خود بخواهد که مغازه را تخلیه کند. در چنین مواقعی بهترین اقدام این است که مستاجر از بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 کمک بگیرد.

انواع سرقفلی عبارت‌اند از: سرقفلی واقعی و سرقفلی مجازی. سرقفلی واقعی مبلغی است در هنگام عقد قرارداد اجاره توسط موجر از مستاجر دریافت می‌شود و در زمان اتمام قرارداد به قیمت روز به مستاجر پس داده می‌شود. طبق قانون سرقفلی در صورت عدم سلب حق انتقال منافع، به مستاجر این حق داده شده است که با گرفتن مبلغی حق سرقفلی را فرد دیگری واگذار کند. به سر قفلی مجازی حق کسب و کار پیشه یا تجارت هم می‌گویند و به مکانی که کسب و کار در آن انجام می‌شود تعلق می‌گیرد. تعیین مبلغ سرقفلی مجازی بر عهده قانون است.

بهترین وکیل سرقفلی در شهر کرج را در موسسه حقوقی وکالت تاپ جستجو کنید
قوانین سرقفلی از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار هستند و مشورت با بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 بهترین راهکار برای آگاهی از این قوانین است. صاحبان کسب و کار و تاجرانی که به دنبال مطالبه حقوقی سرقفلی به صورت قانونی هستند بهتر است به موسسه حقوقی وکالت تاپ مراجعه کرده و وکالت پرونده خود را به بهترین وکیل سرقفلی شهر کرج بسپارند.
وکالت تاپ به عنوان یکی از معتبرترین موسسه‌های حقوقی ایران واقع در محله عظیمه کرج با ارائه بهترین وکیل سرقفلی در سال 1401 به افراد کمک می‌کند که پرونده دعاوی سرقفلی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانند. از مهم‌ترین وظایف بهترین وکیل سر قفلی در شهر کرج و موسسه حقوقی وکالت تاپ می‌توان به مواردی همچون به اثبات رساندن عقد قرارداد اجاره بین مستاجر و موجر و مبلغ سرقفلی به نفع موکل خود، درخواست توقیف مبلغ سرقفلی و صادر شدن اخطار به فرد موجر از واحد اجرا اشاره کرد.
منبع: vekalattop.com
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها