به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۷۸۵۵

قتل شريک زندگي با کفش پاشنه بلند!

گروه حوادث:​ در تگزاس آمریکا، دادگاه زنی را که با ضربات پاشنه کفش نامزدش را به قتل رسانده بود، به حبس ابد محکوم کرد.
قتل شريک زندگي با کفش پاشنه بلند!
آنا تروجیلو، ۴۵ ساله، با پاشنه ۱۳ سانتیمتری کفش خود ۲۵ بار به گردن و صورت آلف استفان اندرسون زد تا او در آپارتمان شخصی خودش جان دهد. در روز پایانی دادگاه، هیات منطفه ضمن گناهکار شناختن خانم تروجیلو، حدود ۴ ساعت روی جزئیات و چگونگی اخذ تصمیم خود وقت گذاشت.

جان جردن، دادستان این پرونده که از دادگاه تقاضای حداکثر مجازات (حبس ابد) برای متهم کرده بود پس از قرائت تصمیم هیات منصفه و قاضی گفت: "این حکم برای جامعه ما این پیغام را دارد که اگر شما بی‌هیچ دلیلی مردی را مورد ضرب و جرح قرار دهید، بکشید، و بعد تلاش کنید نام و آبروی او را لکه‌دار کنید، قانون به دنبال شما خواهد آمد و باید در برابر اعمالتان پاسخگو باشید."

آنا تروجیلو، در جریان دادگاه ادعا کرده بود که قصد کشتن نامزدش را نداشته و تنها برای دفاع از خود اقدام کرده است اما دادگاه پس از بررسی شواهد این ادعای متهم را نپذیرفت. در برابر، وکلای خانم تروجیلو می‌گویند موکلشان تنها پس از آن به اندرسون حمله کرده که این دو حدود یک ساعت درگیری فیزیکی و کشمکش داشته‌اند.

اما تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد بر روی بدن خانم تروجیلو هیچ اثری از کشمکش و ضرب و جرح وجود نداشته است و در عوض بر روی بدن آقای اندرسون نشانه‌هایی از مقاومت وجود داشته است.
مرجع : بي​بي​سي