به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۷۸۶۲۷

درمان پوکی‌استخوان فقط با پوست تخم‌مرغ

درمان پوکی‌استخوان فقط با پوست تخم‌مرغ
گروه سلامت: شاید تعجب کنید ولی پوست تخم مرغ می‌تواند جایگزین گروهی از گران‌قیمت‌ترین داروها باشد. با خواص پوست تخم مرغ دندان و موهایی سالم و زیبا داشته باشید.پوست تخم مرغ می‌تواند نیاز روزانه کلسیم بدن را تامین کند؛ چرا که این ماده غنی از کلسیم به توسعه و رشد استخوان‌ها کمک می‌کند. پوست تخم مرغ نیز در تنظیم ضربان قلب، ترویج عملکرد عضلات و کنترل سطح فسفر، منیزیم، پتاسیم و غیره در خون مفید است.
 
درمان پوکی استخوان و تقویت دندان‌ها
پوست‌های تخم مرغ بهترین منبع کلسیم هستند. با این حال، منبع فلورین و استرانسیوم نیز هست که برای متابولیسم استخوان‌ها و تحریک رشد غضروف بسیار مفید است. همچنین در دوران پس از یائسگی برای کاهش درد که مرتبط با پوکی استخوان است مفید به شمار می‌رود و توسط پزشکان توصیه می‌شود. تخم مرغ همچنین بهترین مواد تشکیل دهنده کنترل آفات طبیعی است.

تقویت خاک گلدان و رشد بهتر گیاه
استفاده از پوست‌ تخم مرغ در اطراف گل و سبزیجات، آن‌ها را از آفات محافظت می‌کند. بهترین محافظت در برابر حلزون‌ها، کرم‌ها و … است. بوی پوست تخم مرغ همچنین جوندگان و گربه‌ها را تحریک می‌کند.

برای ساخت بهترین اسکراب صورت از خواص پوست تخم مرغ بهره ببرید
هنگامی که پوست تخم مرغ به عنوان یک عنصر در ساخت اسکراب صورت خانگی استفاده می‌شود، بهترین نتایج را برای لایه‌برداری پوست ارائه می‌دهد؛ برای این منظور، آن‌ها در مواد اسکراب مخلوط شده و حدود ۱۵ دقیقه برای صورت استفاده می‌شود.

خواص پوست تخم مرغ برای داشتن موهای سالم
پوست‌های تخم مرغ برای مو بهترین مخلوط همگن هستند؛ کافی است برای تقویت موهایتان غشای سفید پوست تخم مرغ را جدا کنید و سپس در یخچال نگهداری شود. سپس، آن را با مواد تشکیل دهنده دیگری مانند آب و آووکادو مخلوط کنید و مخلوط را بر روی موها بمالید، یک ساعت صبر کنید و بعد آن را بشویید. نه تنها باعث تغذیه موها می‌شود، بلکه آن‌ها را درخشان نیز می‌کند.

جوان‌سازی پوست و رفع چروک پوست
پوست تخم مرغ برای پوست نیز استفاده می‌شود. برای ساختن این بسته جادویی، پوست‌های تخم مرغ را خرد کنید و پس از آن روی سینی‌های مکعب یخ قرار دهید، سپس آن را با کمک آب در حرکت دایره‌ای بر صورت می‌چسبانیم. این ترفند نه تنها به شما در کاهش چین و چروک کمک می‌کند بلکه بافت پوست را نرم می‌کند.
برچسب ها: پوکی استخوان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها