به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۷۸۷۱۶

هشدار گواردیولا به هالند: نباید اخراج شوی!

هشدار گواردیولا به هالند: نباید اخراج شوی!
گروه ورزشی: منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان اورتون بود و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
هالند طبق روال چند هفته اخیر موفق شد در این بازی نیز بار دیگر دروازه حریف را باز کند و تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا ارزش خودش را بار دیگر به نمایش گذاشته باشد. 
با این حال خطای بازیکنان اورتون روی او باعث شد که این مهاجم سیتی در جریان این بازی تا حدی عصبی شود و او نیز خطاهایی را روی حریف انجام دهد که ممکن بود باعث ایجاد دردسر برای خودش و سیتی با جریمه سنگین داور شود اما این اتفاق رخ نداد و او توانست با دریافت تنها یک کارت زرد به حضورش  در میدان ادامه دهد. 
1739378
گواردیولا پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« حق هالند بود که یک کارت زرد دریافت کند. او به خاطر خطایی که روی مچ پایش انجام شد کمی عصبی و ناراحت بود. من به او گفتم که باید مراقب باشد و اخراج نشود چون ما نمی‌توانیم 10 نفره برابر یازده بازیکن حریف بازی کنیم و او واکنش خوبی نشان داد.»
این مربی اسپانیایی با انتقاد از داوری‌ها اضافه کرد:« ما منچسترسیتی هستیم. باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم اما من می‌دانم شرایط به چه صورت است. سه یا چهار خطا برابر لیدز روی جک گریلیش انجام شد وهیچ اتفاقی رخ نداد. به دنبال انتقاد از داوران نیستم. برایم اهمیتی هم ندارد. این کار آنهاست و حتما خوب انجامش می‌دهند.» 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها