به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۳۷۸۸۰۹

استقبال تاتنهام از قهرمان جام جهانی در شب باخت

استقبال تاتنهام از قهرمان جام جهانی در شب باخت
گروه ورزشی: بازیکنان تیم ملی آرژانتین در روزهای اخیر به عنوان قهرمان‌های دنیا به تیم‌های باشگاهی‌شان برمی‌گردند. امشب و در جریان دیدار دو تیم تاتنهام و استون‌ویلا در لیگ برتر انگلیس شاهد بازگشت دو ستاره آرژانتینی به تیم‌هایشان، تاتنهام و استون‌ویلا بودیم.
هر چند شرایط این دو ستاره با هم تفاوت داشت. کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی تاتنهام، از ابتدای مسابقه وارد زمین شد اما امیلیانو مارتینز، سنگربان استون‌ویلا، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. هواداران تاتنهام که در ورزشگاه خانگی‌شان، استادیوم تاتنهام هاتسپر، حضور داشتند برای تبریک به رومرو او را در ابتدای مسابقه به صورت ایستاده تشویق کردند.
1787172
باشگاه تاتنهام هم برای کریستین رومرو سنگ تمام گذاشت. پیش از شروع این بازی باشگاه یک پلاک یادبود به مدافع آرژانتینی اهدا کرد تا قهرمانی او در جام جهانی قطر را تبریک بگوید. برای تقدیم این پلاک به رومرو یکی از اسطوره‌های فوتبال آرژانتین در زمین حضور یافت. اوسوالدو آردیلس، که به همراه آرژانتین در سال 1978 قهرمان جام جهانی شده بود و سابقه به تن کردن پیراهن تاتنهام را داشت.

1787173

گفتنی است تاتنهام این بازی خانگی را در مقابل آستون ویلا با اختلاف دو گل باخت تا امید به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کم رنگ شود.
برچسب ها: تاتنهام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها