به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۷۸۸۲۰

 در بُعد نظامی و امنیتی ابرقدرت شده‌ایم

 در بُعد نظامی و امنیتی ابرقدرت شده‌ایم
گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه عمار گفت: اگر هدف انقلاب را گم کنیم، در فتنه ها و ماموریت ها شکست می خوریم و علت ماندگاری حاج قاسم این بود که هدف انقلاب را خوب فهمید.
به گزارش ایسنا،  مهدی طائب  در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام حسین علیه السلام کرمان با اشاره به واقعه شهادت حضرت فاطمه و نجات جان امیرالمومنین علیهماالسلام از دست دشمنان اظهار کرد: هدف حضرت زهرا سلام الله علیها این بود امام زمانش را به ظهور برساند.
وی در ادامه با اشاره به هدف انقلاب اسلامی افزود: اگر هدف انقلاب را گم کنیم، در فتنه ها و ماموریت ها شکست می خوریم.
طائب با بیان اینکه علت پیروزی و ماندگاری حاج قاسم این بود که هدف انقلاب را خوب فهمید، تصریح کرد: هدف انقلاب این است امام زمان از پس پرده غیبت بیاید و می گویم امام زمان به ما نیاز دارد زیرا آخرین فریادی که امام حسین علیه السلام در روز عاشورا زدند "هل من ناصر ینصرنی" بود و از مردم تقاضای یاری کرد.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه سنت الهی است که امام زمان را برای ظهور باید یاری کنیم، گفت: امام علی علیه السلام در معرض خطر بود و یک مدافع به نام زهرا سلام الله علیها داشت که او را نجات داد.امام زمان وقتی می آید که نیرو پیدا کند. نیرویی که بر نیروی مخالف امام زمان غالب شود و این انقلاب و جمهوری اسلامی ماموریتش ایجاد قدرت برای امام زمان و ظهور است.
طائب خطاب به مردم با بیان اینکه فرمایشات رهبری را خوب گوش کنید افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ابعاد آن را خواص نفهمیدند اما دشمن فهمید و ما به امروز رسیدیم و به برکت خون حاج قاسم قدرت ایجاد شده و تنها بخشی از کار مانده است.
وی بیان کرد: باید در سه مرحله نظامی، امنیتی و اقتصادی ابرقدرت بشویم که در بُعد نظامی و امنیتی ابرقدرت شدیم و در حوزه اقتصادی آغاز شده و این کار با اقتصاد مقاومتی عملی می شود.طائب با اشاره به مشکلات کنونی اقتصاد کشور بیان کرد: سال آینده خواهید دید از چه معبری عبور کرده اید.

 
برچسب ها: مهدی طائب

۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۰۹:۱۴
ابر قدرتی با مردم گرسنه و فقیر و فساد سیستمی یعنی خانه تار عنکبوتی (413160)
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۰:۰۴
شما نمیتونید از نیرو هاتون در سوریه دفاع کنید حالا میزنند چرا جواب نمیدید؟ (413168)
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۰:۲۸
اگر از بعد امنیتی ابر قدرت هستید چرا اجازه تشکیل احزاب بمعنای واقعی رو نمدهید ۲ چرا اجازه برگزاری اعتراضات قانونی از طریق درخواست وزرات کشور را نمی دهید۳ چرا بارگزاری یک دربی با تماشاگر در این ایام ترسیدید و آن را بدون تماشاگر برگزار کردید (413173)
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۱:۵۰
چی (413184)
reza1401
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۱:۵۶
قبل از سقوط اتحاد جماهیر شوروی این کشور نیز یکی از بزرگترین کشورها در تسلیحات و موشکهای دور برد بود ولی جایگاهی در بین عموم مردم نداشت لذا باید به این نکته اساسی یعنی مورد قبول بودن دولت در بین مردم کشور توجه ویژه کرد (413187)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها