به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۷۸۹۱۹

طعنه‌ شکیرا به پیکه در پیام سال نو

طعنه‌ شکیرا به پیکه در پیام سال نو
گروه ورزشی: همسر سابق مدافع پیشین بارسلونا در پیامی به مناسبت آغاز سال نو جدید میلادی، انگشت اتهام را به سمت این مرد اسپانیایی گرفت.با وجود گذشت چندین ماه از جدایی رسمی جرارد پیکه و شکیرا، حواشی مربوط به این جدایی پرسروصدا ادامه دارد. پیکه و شکیرا اواسط سال جاری پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند اما به سبب داشتن دو فرزند مشترک و مسائل مربوط به حضانت آنها گاهی اوقات مجبور به برقراری ارتباط با یکدیگر هستند. در روزهای نخست انتشار خبر جدایی این دو، برخی منابع پیکه را به خیانت متهم کردند و اکنون شکیرا تلویحاً این موضوع را تأیید کرده است.

خواننده کلمبیایی در پیامی در صفحه شخصی‌اش به مناسبت سال جدید طعنه‌ای به پیکه زده و نوشته است: «اگرچه زخم‌های ما در سال جدید هنوز التیام نیافته اما زمان دست‌های جراحی دارد که می‌تواند آن را درمان کند. حتی اگر یک نفر به ما خیانت کرده باشد، باید به اعتماد کردن به دیگران ادامه دهیم و در همین راستا باید برای خود ارزش قائل شد. هنوز تعداد آدم‌های خوب بیشتر از آدم‌های بد است. هنوز تعداد آدم‌های مهربان بیشتر از آدم‌های بی‌محبت است. تعداد آنهایی که ما را رها کردند کمتر از آنهایی است که کنارمان مانده‌اند. اشک‌های ما هدر نمی‌روند. این اشک‌ها غم‌ها را می‌شویند و از دل آن آینده‌ای متولد خواهد شد و ما را در اوج غم و اندوه قوی می‌کند تا بتوانیم به دوست داشتن دیگران ادامه دهیم.»

یکی از اختلافات مهم پیکه و شکیرا بعد از جدایی مسئله حضانت و شیوه تقسیم زمان حضور دو فرزند پسر آنها، میلان و ساشا کنار پدر و مادرشان و محل اقامت دائمی و تحصیل آنها است که وکلای آنها در حال رسیدگی به این موضوع هستند.
برچسب ها: شكیرا پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها