به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۳۷۹۰۱۲

آنهایی که قرارداد ننگین بستند،را نمی‌توان بخشید

آنهایی که قرارداد ننگین بستند،را نمی‌توان بخشید
گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه گفت: چرا امن‌ترین خطوط کشتیرانی خطوطی است که پرچم ما بر آن برافراشته است؟ چون می‌دانند کوچکترین آسیبی بزنند در هر نقطه‌ای از دنیا باشند آنها را گیر می‌آوریم.
به گزارش فارس، سردارحسین سلامی در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در محل وزارت امور خارجه عنوان کرد: اقدامات سردار سلیمانی سیاست‌های آمریکا از جمله دولت‌سازی در منطقه را عقیم کرد و کار اصلی سردار سلیمانی ساخت قدرت برای سیاست خارجی ما بود.
وی گفت: در یک صحنه‌ای دیدم سردار سلیمانی به دشمنان خود که در حال غرق شدن در باتلاق بودند، کمک کرد که تصاویر آن الان موجود است. نمی‌شود اجازه بدهیم دشمن کوچکترین برد سلاح‌هایش را به قلب سرزمین ما برساند، البته ما به دنبال این نیستیم که دیگران را فدایی امنیت ملی خود کنیم. این یک اشتراک در منفعت امنیت ملی است بین ما و دوستان ما. نه اینکه ما بخواهیم کسی را تهدید کنیم، خیر. ما از منافع خود دقاع می‌کنیم.
وی افزود: وقتی پرنده‌هایی داریم که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌توانند در هر نقطه‌ای از اقیانوس در یک شعاع بسیار بلند، خیلی از گذرگاه‌های استراتژیک دیگر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این ایران امروز است.
سردار سلامی همچنین در بخش دیگری از اطهاراتش عنوان کرد: تاریخ عبور می‌کند، صفحات تاریخ نوشته می‌شود. آنهایی که پای قراردادهای ننگینی را امضا کردند که ما را کوچک کرده، آدم نمی‌تواند ببخشد و هیچ وقت پاک نمی‌شود. زخم‌ها در تاریخ برای یک ملت هرگز ترمیم نمی‌شود. افتخارات هم هرگز محو نمی‌شود. کشورها با تاریخشان و هویتشان زندگی ‌می‌کنند و با اینکه چه بودند و چه هستند.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها