به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۷۹۰۸۶

باید غیرت مردان را بیدار کنیم

باید غیرت مردان را بیدار کنیم
گروه سیاسی: روزنامه اصولگرای سراج تاکید کرده برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه باید غیرت مردان را بیدار کرد و در این صورت مرد «غیور» اجازه نمی‌دهد «ناموسش» هر طور می‌خواهد بپوشد!
به نوشته سراج، قریب به اتفاق زنان جامعه حداقل یکی از نعمات پدر، برادر، همسر و پسر را برخوردارند. اگر برای جامعه و خود این افراد نقش کلیدی و مهمشان، درست درک و تبیین می گردید؛ تا حد بالایی جلوی این وضعیت گرفته می شد. قوام و غیرت دو خصلت ویژه مردان مسلمان ایرانی است که دشمن تا جایی می توانسته آنها را در برخی افراد کمرنگ کرده است. وقتی این خصائص در انسان خاموش شود، نسبت به ناموسش بی تفاوت خواهد شد و فرقی برایش ندارد چگونه می گردد، چه می پوشد و به چشم و زبان چه کسانی می آید.
در ادامه این مطلب آمده است: یکی از راه های ترویج حجاب و عفاف در جامعه، بیدار و زنده کردن این خصلتهای اصیل و فطری مردانه است. قوام و غیرت دو گوهر گرانبها در وجود مرد است که اگر آن را زنده و بیدار کنیم؛ اثرش در ظاهر و باطن نوامیسش بروز و ظهور می کند. مرد غیور و با قوام هیچگاه نمی گذارد ناموسش مقصد نگاه های هوسباز و شهوتران دیگران شود و در مقابل خانمی که در کنارش یک مرد غیور و با قوام ببینید خواه در قالب همسر، برادر، پدر یا حتی پسرش باشد، پشتش به او گرم می شود و برای این حس اصیل مردانه اش ارزش قائل است و حدود را رعایت خواهد کرد.
برچسب ها: حجاب

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۰:۴۷
والله غیرت مردم زیر بار تورم سوخت و ایران حرمسرا شد نیاز نیست دنبال احیای غیرت مردان به این شکل باشید دنبال احیای غیرت مسولین باشید تا تورم ریشه کن بشه به محض ریشه کن شدن تورم غیرت مردم برمی گرده سرجاش. (413289)
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۱:۱۲
شما شلوار خودتون رو محکم بچسبید با مردم کار نداشته باشید (413300)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۱:۵۵
مگه بانوان برده های ما مردان هستن.
اونها هم انسانند وآزاد. (413304)
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۰۰
چقدر وحشتناک شده در
این زمانه دین اسلام
وفک کنم
بخاطر همین سواستفاده ها ازدین
خداوند دین را اجباری نکرده (413306)
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۱۴
به نفع تان است غیرت مردان را بیدار نکنید. اگر ما مردان غیرت داشتیم ریشه شما را می سوزاندیم. (413310)
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۰۹:۴۷
می‌گم با این توصیف آقایان، ایران با افغانستان که زن‌ها حتما باید با یکی از محارم‌شون بیرون باشن، چه فرقی داره. این عقیده‌ها همون عقاید مردسالارانه هست که زن‌ها ازش متنفرن. و اینکه چرا فکر نی‌کنید همه چیز باید طبق نظر مردها باشه (413439)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها