به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۳۷۹۱۵۱

 مسئولان با مترو سفر کنند تا واقعیت را ببینید

 مسئولان با مترو سفر کنند تا واقعیت را ببینید
گروه سیاسی:روزنامه همدلی نوشت: واقعیت جامعه‌ای که در زیر پوست تبلیغات سیاسی رسانه‌هایی که همه چیز را گل و بلبل می‌بینند، پنهان شده، را در همین متروی شلوغ و پر سروصدا هم می‌توان دید؛ تنها کافی است که در ساعاتی از شبانه‌روز با مترو سفر کنید!
آرزو می‌شود که کاش آقایان مسئول می‌توانستند سری به مترو، اتوبوس و ناکسی بزنند و تنها به بخشی از سخنان هرروزه مردم که به خوبی نشان دهنده وضعیت جامعه است، گوش دهند. اقای مسئول در مترو می‌تواند دختر بچه خردسالی را ببیند که برای چندهزار تومان بی‌ارزش بر روی پای مسافرین می‌افتد تا کفش‌های‌شان را واکس بزند. می تواند در خیابان زنان و کودکانی را که ببیند که تا کمر در سطل زباله شهرداری خم شده و درمعرض انواع بیماری‌ها قرار می‌گیرد و دردناک‌تر این‌که در موقعیتی حضور می‌یابد که می‌تواند اسباب استعمار مادی و جنسی او را توسط اشخاص سودجو و فرصت‌طلب فراهم کند. مسئولین دیپلماسی کشور نیز می توانند با حضور در این موقعیت‌ها می‌توانند بفهمند که مردم خواهان چه نوعی از ارتباطات بین‌المللی هستند و از ارتباط با کدام کشورها ناراضی هستند و خواهان گسترش ارتباطات با چه بخش‌هایی از جهان هستند.
خلاصه اینکه واقعیت جامعه‌ای که در زیر پوست تبلیغات سیاسی رسانه‌هایی که همه چیز را گل و بلبل می‌بینند، پنهان شده، را در همین متروی شلوغ و پر سروصدا هم می‌توان دید؛ تنها کافی است که در ساعاتی از شبانه‌روز با مترو سفر کنید!


 
برچسب ها: مترو

جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۴۷
این یاداشت را به آقای جلیلی بفرستید (413316)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۴:۳۵
به نظر شما مسئولین محترمی که حکم قتل نوجوانان و جوانان معترض به مشکلات اقتصادی و معیشتی رو قبل از قاضی پرونده صادر می کنند!!!!! و برای جان مردم هیچ ارزشی قائل نیستند، می توانند دلسوز خوبی برای این مردم محروم و ستمدیده باشند؟؟؟؟؟ (413330)
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۷:۰۵
خانم آنگلا مرکل، آلمان ورشکسته رو از نو ساخت چون شخصا به خرید می رفت . می دونی یعنی چی؟
مسئولین ما و صد البته مردم ایران وقتی به مقامی می رسن صد تا کلفت و نوکر و بادیگارد و ماشین دودی و .... در یک کلام خودشونو گم می کنن. فرهنگمون خیلی پایینِ عزیزان . (413339)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها