به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۳۷۹۲۸۳

شهرداری که درباره همه چیز اظهارنظر می‌کند

شهرداری که درباره همه چیز اظهارنظر می‌کند
گروه سیاسی: روزنامه هم میهن از عملکرد علیرضا زاکانی در شهرداری تهران انتقاد و با تاکید بر اینکه او شهر را به حال خود رها کرده، به اظهارات سیاسی، ورزشی، بین‌المللی و اقتصادی‌اش که ارتباطی با حوزه کاری شهردار ندارد کنایه زده است.
به نوشته هم میهن، علیرضا زاکانی در واقع بدون کارنامه است. علیرضا زاکانی در بستری تاریخی، شهرداری تهران را به‌مثابه یک سرپرست و نه شهرداری مبسوط‌الاختیار اداره کرده است. در واقع او کار نکرده و نمی‌کند. زاکانی شهر را به‌حال خود رها کرده است. او اولین شهردار بعد از انقلاب است که حتی ایده مشخصی برای اداره شهر را تبلیغ نمی‌کند و نه‌تنها این، بلکه شهر را از سر خود بازهم کرده است. مسئله ترافیک را با این جمله که «تا زمانی که ۶۶ درصد حمل‌ونقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ۳۴درصد ترددها در شهر با حمل‌ونقل عمومی باشد، ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد، ترافیک باقی می‌ماند» از سر خودش باز می‌کند. آلودگی بی‌سابقه هوا را با روزه سکوت از سر می‌گذراند. حل فرسودگی قطارهای مترو را به آینده نامعلوم حواله می‌دهد و درباره آب‌گرفتگی‌ها و یخ‌زدن خیابان‌ها بعد از بارش کوتاه برف و بدیهیات دیگر حتی نیاز به واکنش نمی‌بیند.
در بخش پایانی این مطلب نویسنده یادآور شده است: اما او شهرداری است که درباره اتفاقات درونی تیم ملی فوتبال، فایل‌صوتی مهدی طائب، صادرات میوه به مسکو، سفر خاورمیانه‌ای رئیس‌جمهور چین حرف زده و در رابطه با انقلاب، نحوه اعتراضات ماه‌های اخیر، مالیدن گلو و کاهش قیمت ارز توصیه‌هایی به مردم و مسئولان و دانشجویان ارائه کرده است.


 
برچسب ها: علیرضا زاکانی

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۹:۳۰
از رییس جمهور تا وزرا تا زاکانی ووووکدامشان کار را درست آنجام دادن فقط شعار میدن یک زمانی میگفتن نان مردم را به برجام گره نمیزنیم حالا مونده اند که همان نان واب مردم را تهیه کنند (413354)
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۹:۳۱
اینقدر اش شور شده که آشپز هم متوجه شده (413355)
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۹:۳۳
شهردار تهران برای همه چیز اظهار نظر میکند غیر از وضعیت اسفناک هوای تهران و راه برون رفت ظاهرا هیچ نظر و برنامه ای ندارند!!!!!!!!! (413356)
عادل
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۲۰:۰۸
روزنامه همشهری شهرداری:

اینقدر شعار بدین وبگین وضع خوبه
تا مردم باور کنن

اییییینست مدیریت انقلابی (413370)
فضول باشى
Canada
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۲۰:۱۸
خوب به اين ميگن نخود هر آش خوبه ديگه تو اين تحريم ها آدم بتونه همه جا نافع باشه (413375)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۲۰:۳۹
آدم های بیکاری که در قهوه خانه ها می نشینند ویژگی شان این است که در خصوص همه چیز و همه کس با قدرت و قوت اظهار نظر می کنند اما افراد اهل فن و تخصص به ندرت حرف می زنند و اگر هم بنا باشد حرفی بزنند فقط در حوزهٔ تخصصی خود آنهم مختصر و مفید اظهار نظر می کنند و اغلب مشغول تلاش و فعالیت خود هستند! (413380)
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۲۰:۴۲
اینها سر سفره انقلاب بزرگ شده اند، مهم نیست کار بلد باشند، مهم این است که سهمشان هست و باید به سهمشان برسند. (413381)
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۰۲:۴۴
این است دولت و حکمرانی بی‌سوادان ...
و این داستان ادامه دارد. (413420)
ممد دودکش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۰:۱۵
اتفاقا ما از شهرداری تهران سپاسگزاریم چون در پاکسازی هوای شهر تهران حساب ویژه ای روی دستگاه های تنفسی ما باز کرده است و ما را هم برای یک بار که شده در پاکبانی هوای شهر شریک کرده هر انسان روزانه دو متر مکعب هوا استنشاق می کند و این روزانه سی میلیون متر مکعب هوای تهران را تمیز می کند لذا شهردار دانشمندی داریم چون رو حجم ریه های ما برای پاکسازی هوا حساب باز کرده خدا خیرش بده. (413441)
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۹:۱۸
این قده سخت نگیرین. این بابا یه روز کاندید ریاست جمهوری بود. (413570)
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۰۰:۲۱
پیاده رو های خراب سطلهای اشغال هوای آلوده وحشتناک حتما وظیفه مردمه که درست کنند نه شهردار بیشتر به درد جزو بحث میخوره تا کار درست با اون مدرک غیر مرتبط (413621)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها