به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۷۹۳۶۴

آخرین قیمت آپارتمان‌های نقلی جنوب تهران

آخرین قیمت آپارتمان‌های نقلی جنوب تهران
گروه اقتصادی: اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق جنوبی تهران را دارید، میتوانید واحدی ۳۵ متری در محله نازی‌آباد در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک اتاق خواب داشته باشد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با سنی حدود ۲۵ سال و متراژ ۳۵ متر درحالی که مانند آپارتمان قبلی تک خوابه است را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.آپارتمانی یک خوابه در محله مولوی با متراژ ۳۹ متر و سنی حدود ۱۹ سال ارزشی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.برای خرید آپارتمان دیگری در محله شوش با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب با توجه به اینکه ۹ سال از ساخت این واحد گذشته باشد به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین با بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، میتوانید آپارتمانی ۵ ساله در همین محله با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.ارزش واحدی دیگر در محله منیریه با متراژ ۳۷ متر و ۱ اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان است.آپارتمانی ۳۸ متری در محله جوادیه با سنی حدود ۱۸ سال و ۱ اتاق خواب، در روز‌های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمانی ۴۰ متری در همین محله با سنی معادل ۱۸ سال و یک اتاق خواب، معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
برچسب ها: قیمت مسکن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها