به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۷۹۴۱۲

کابوس امباپه در NBA: آرژانتینی‌ها دست بردار نیستند

کابوس امباپه در NBA: آرژانتینی‌ها دست بردار نیستند
گروه ورزشی: امباپه پس از حضور در فینال جام جهانی 2022 قطر و شکست برابر آرژانتین خیلی زود به تمرینات پاری سن ژرمن برگشت تا در دیدار برابر استراسبورگ و لانس به آنها کمک کند.
او حالا چند روزی تعطیلی دارد و از این فرصت برای سفر به آمریکا استفاده کرده است. این مهاجم پی اس جی برای تماشای بازی بروکلین نتز و سن آنتونیو اسپرز در NBA به ورزشگاه رفت و مورد استقبال تماشاگران حاضر نیز قرار گرفت. کوین دورانت نیز پیراهنی را به او هدیه کرد.
تصویر این بازیکن در حالی که لبخندی به پهنای صورتش داشت روی نمایشگرهای بزرگ سالن محل برگزاری این بازی به تصویر کشیده شد تا بسیاری از تماشاگران به تشویق او مشغول شوند اما این شامل حال تمامی حاضران در این ورزشگاه نبود.
عده‌ای از تماشاگرانی که برای تماشای این دیدار راهی ورزشگاه شده بودند آرژانتینی بودند و همین باعث شد که آنها از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و کابوس شکست امباپه در فینال جام جهانی را بار دیگر برای او زنده کنند.
آنها با سر دادن شعار معروف آرژانتینی که در طول رقابت‌های جام جهانی به نوعی به سرود رسمی این تیم تبدیل شده بود یاد و خاطره شکست تلخ تیم ملی فرانسه در دیدار فینال را به یاد این بازیکن آوردند تا او حتی در دوران تعطیلاتش هم از کری خوانی هواداران این تیم برای خودش در امان نباشد.
1787970
هرچند تشویق تماشاگران حاضر در این دیدار از رقابت‌های NBA بسیار پررنگ‌تر بود اما در نهایت به نظر می‌رسد که امباپه مجبور است تا مدتی انتظار داشته باشد که این یادآوری تلخ در بسیاری از ورزشگاه‌ها برای او تکرار شود.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها