به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۷۹۵۱۶

امیدواری رئال: کروس قصد خداحافظی ندارد

امیدواری رئال: کروس قصد خداحافظی ندارد
گروه ورزشی: کروس یکی از مهره‌های اصلی رئال مادرید از زمان حضورش در این تیم در سال 2014 بوده و نقش مهمی در قهرمانی‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا ایفا کرده است. 
این ستاره آلمانی که مدتی پیش از تیم ملی کشورش نیز خداحافظی کرده بود پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 
در حالی که قرارداد او با این باشگاه اسپانیایی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، او هنوز پاسخی به درخواست تمدید قرارداد مدیران رئال نداده و این موضوع باعث نگرانی آنها شده بود و گمانه‌زنی درباره احتمال خداحافظی او از دنیای فوتبال در پایان این فصل به گوش می‌رسید. 
1760212
رسانه‌های نزدیک به رئال در چند روز گذشته از تردید مدیران رئال و ناراحتی آنها از خداحافظی احتمالی کروس خبر داده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است. 
منابع نزدیک به رئال مادرید خبر داده‌اند که مدیران رئال با توجه به پیام‌هایی که از این بازیکن دریافت کرده‌اند اطمینان دارند که او آماده است تا همچنین به درخشش در خط میانی این تیم ادامه دهد و احتمالا خبر تمدید قرارداد او با این باشگاه در ماه آینده میلادی منتشر خواهد شد. 
گفته می‌شود پیشنهاد رئال مادرید به کروس یک ساله و تا تابستان 2024 خواهد بود و او این فرصت را دارد که در پایان فصل بعدی برای ادامه یا خداحافظی‌اش از فوتبال تصمیم‌گیری کند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها