به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۷۹۵۱۸

کونته: هری کین تمام رکوردها را می‌شکند

کونته: هری کین تمام رکوردها را می‌شکند
گروه ورزشی: تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
کین موفق شد دو گل برای تیمش در این بازی به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز حساس این دیدار برای تاتنهام ایفا کند. 
دو گلی که این مهاجم انگلیسی در این بازی وارد دروازه حریف کرد باعث شد که به 198 گل در 300 بازی با پیراهن این باشگاه برسد و حالا تنها دو گل با رسیدن به جیمی گریوز در صدر جدول بهترین گلزنان تاتنهام فاصله دارد. 
1737027
کونته پس از پایان این بازی در تمجید از این بازیکن به خبرنگاران گفت:« ما درباره مهاجمی در کلاس جهانی صحبت می‌کنیم. او قرار است تمامی رکوردها را با گل‌هایش بشکند. شما در لحظات سخت می‌دانید که هری در زمین است، آماده است تا بجنگد و به هم تیمی‌هایش کمک کند. او آماده است تا در هر شرایطی گل بزند و پاس گل ارسال کند.»
این مربی ایتالیایی با ابراز رضایت از پیروزی تیمش اضافه کرد:« این برد مهمی بود. ما می‌دانیم که پس از بازی در جام اتحادیه باید با آرسنال و منچسترسیتی روبرو شویم که مدعی قهرمانی هستند. این که با روحیه خوب به استقبال این دو دیدار برویم بسیار مهم بود. امیدوارم بازیکنان مصدوم به زودی برگردند. ما درباره بازیکنان مهمی حرف می‌زنیم. امیدوارم ریچارلیسون، کولوسفسکی و بنتانکور در این 10 روز در دسترس ما قرار بگیرند.»
برچسب ها: کونته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها