به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۳۷۹۵۶۹

نتایج تکمیلی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

نتایج تکمیلی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
گروه ورزشی: در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه تیم فوتبال ملوان در انزلی میزبان تیم انتهای جدول نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.
در این دیدار که با شرایط سختی هم برگزار شد، تیم فوتبال ملوان با گل دقیقه ۴۳ مهدی مومنی موفق شد حریف جنوبی خود را شکست دهد.
انزلی چی ها با این پیروزی ۱۵ امتیازی شدند و در پایان نیم فصل در منطقه امن جدول قرار گرفتند تا در نیم فصل دوم برای شرایط مطلوب تر تلاش کنند. نفت مسجدسلیمان هم با ۹ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و وضعیت بحرانی دارد.
 تیم فوتبال صنعت نفت هم میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
اریک بایناما در دقیقه ۴۱ برای گل گهر گل زد تا این تیم به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کند و با ۲۷ امتیاز در کنار استقلال و سپاهان اصلی ترین تعقیب کنندگان پرسپولیس در صدر جدول باشد.
 تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم مس کرمان بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردهای اصفهانی به پایان رسید.
سپاهان که هفته گذشته برابر پیکان تن به شکست داده بود، با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر جای استقلال را در صدر جدول گرفت.
پیکان در شرایطی این دیدار را واگذار کرد که توانسته بود در هفته های اخیر نتایج خوبی بگیرد و در هفته چهاردهم برابر سپاهان هم به پیروزی رسید اما در هفته پایانی نیم فصل برابر مس رفسنجان خاموش شد و یک شکست دیگر را پذیرفت.
در این دیدار امید لطفی (۶۹) و مهدی ترکمان (۸۱) برای مس رفسنجان گل زدند. شاگردان محمد ربیعی با این پیروزی ۲۲ امتیازی شدند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها