به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۷۹۷۲۳

تکلیف کاوه رضایی باید زود مشخص شود

تکلیف کاوه رضایی باید زود مشخص شود
گروه ورزشی: سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش توانست مقابل استقلال شایستگی‌های خود را نشان دهد.
به گزارش ایسنا، پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این بازی به ما قدرت بیشتری برای ادامه دادن می‌دهد. ما با یکی از بهترین رقیبان در لیگ برتر بازی کردیم. به خاطر شیوه بازی و نتیجه‌ای که کسب کردیم، توانستیم مقابل رقیب خود پیروز شویم. این شایستگی بازیکنان ما را نشان می‌دهد که توانستند به این شکل به میدان بروند.

خمز ادامه داد: ما می‌خواهیم یک تیم باشیم و به شکل یک تیم عمل کنیم. شاید برخی‌ کارها در بازی گره‌گشا باشد اما در رقابت‌هایی مثل لیگ برتر، شما باید یک تیم باشید تا بتوان نتیجه گرفت و قهرمان شد. ما داریم در این زمینه بهتر می‌شویم و نشان دادیم که تیم هستیم. شاید خلاقیت فردی بازیکنان مهم باشد اما ما می‌خواهیم تیم باشیم.

او درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتور گفت: ما دنبال بازیکنان باکیفیت هستیم که بتوانند کیفیت تیم را بالا ببرند. با بازی‌ای که بازیکنان در میدان نشان دادند، سخت است که بخواهیم بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم و اگر بتوانیم بازیکنانی که در این سطح یا بالاتر باشند را پیدا کنیم، به دنبال آن بازیکنان می‌رویم.سرمربی تراکتور درباره شرایط فنی تیمش گفت: این شیوه فنی ماست و آن را عوض نخواهیم کرد. سعی می‌کنیم شیوه بازی ما، بستگی به تیم حریف نداشته باشد. باید به حریف احترام گذاشت اما ما می‌خواهیم شیوه بازی ما یکی باشد.

او در پاسخ به این سوال که در تقابل با استقلال در جام حذفی هم هجومی کار خواهید کرد؟ گفت: شک نکنید!
خمز درباره شرایط باشگاه تراکتور برای نقل و انتقالات افزود: در این رابطه با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهیم کرد. سخت است که بازیکنی را پیدا کنیم که کیفیت لازم را داشته باشد. در یک سری پست‌ها، بازیکنانی را لازم داریم که باید درباره آن‌ها صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط کاوه رضایی در این تیم و آینده او گفت: من نظرم را به باشگاه تراکتور گفتم. من می‌خواهم کاوه در تیم بماند اما این به من تنها بستگی ندارد. من می‌خواهم هر اتفاقی می‌افتد، سریع‌تر مشخص شود. اگر قرار است بماند، سریع‌تر مشخص شود یا اگر می‌خواهد برود، ما سریع‌تر به دنبال جانشین این بازیکن باشیم.

او درباره تقابل دوباره تیمش با استقلال این بار در رقابت‌های جام حذفی گفت: ما در 4 بازی خود نشان دادیم که داریم بهتر می‌شویم. ما در هفته گذشته هم که باختیم، نشان دادیم که عملکرد خوبی داشتیم اما در این بازی، از بازی‌های قبل خیلی بهتر بودیم. می‌خواهم که طرفداران تراکتور به تیم افتخار کنند. در بازی بعد هم سعی می‌کنیم که بهتر باشیم.

خمز درباره انتخاب بازیکن داخلی در پنجره نقل و انتقالات گفت: من هنوز شناخت کاملی از آن‌ها ندارم اما دستیارانی دارم که کمک کنند و باشگاه هم در این رابطه، کارهای لازم را انجام می‌دهد و در نهایت هم باشگاه در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کند. یک بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم. اسم چند بازیکن خارجی را داریم و با چند بازیکن خارجی هم در حال مذاکره هستیم اما شرایط سختی در پیش داریم چون برخی بازیکنان دستمزد بالایی دارند و باید دید کدام بازیکن را جذب می‌کنیم. ما در همه جای دنیا داریم بازیکنان مورد نیاز را رصد می‌کنیم.
او درباره جذب بازیکن از اسپانیا گفت: امیدوارم بتوانیم.
برچسب ها: تراکتور سازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها