به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۷۹۷۷۷

۶ زوج‌مشهوری که در نگاه‌اول به یکدیگر دل نباختند

۶ زوج‌مشهوری که در نگاه‌اول به یکدیگر دل نباختند
گروه فرهنگی: عشق می‌تواند سریع و مهیج باشد، اما در عین حال می‌تواند آرام و حمایت‌گر هم باشد و در اغلب موارد، داستان‌های عاشقانه‌ی تحسین‌برانگیز با عشق در نگاه اول آغاز نشده‌اند. گاهی عشق محصول کار و تلاش فراوان، تصادف و به طور قطع، صبر زیاد است. این سلبریتی ها هم ثابت می‌کنند که برای داشتن یک داستان عاشقانه‌ی کم‌نظیر، نیازی به یک آغاز بی‌عیب و نقص نیست.

رایان رینولدز و بلیک لایولی
بلیک لایولی و رایان رینولدز اولین بار سر صحنه ی فیلم «گرین لنترن» (Green Lantern) با همدیگر آشنا شدند، فیلمی که در آن با یکدیگر همبازی بودند. آن ها آن زمان با هم دوست معمولی شدند و حتی هر دو به همراه شخص دیگری در یک قرار عاشقانه ی مشترک شرکت کردند، رینولدز به همراه زنی دیگر و لایولی هم به همراه مردی دیگر. این زوج حالا ۱۰ سال است که با یکدیگر ازدواج کرده و علاوه بر ۳ فرزندی که دارند، فرزند چهارم آن ها نیز در راه است.

کیت بلانشت و اندرو آپتون
عشق میان کیت بلانشت و اندرو آپتون، نویسنده و کارگردان استرالیایی، با وجود گذشت زمانی طولانی از آغاز آن، کماکان به قوت خود باقی است. آن ها حالا ۲۵ سالی هست که با یکدیگر هستند و ۴ فرزند دارند. با این حال، تا پیش از آنکه با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شوند، به مدت ۱۷ سال از همدیگر خوش شان نمی آمد. آن ها یکدیگر را دورادور می شناختند اما هرگز رابطه ی دوستانه ای با یکدیگر نداشتند. بلانشت از او خوشش نمی آمد و فکر می کرد او هم همین احساس را دارد. او در اینباره گفته: «تقریباً حالت خصومت داشت. او فکر می کرد من آدم سرد و نجوشی هستم و من هم فکر می کردم او مغرور است.» اما بالاخره یخ میان شان آب شد و آپتون ۲۱ روز بعد از بلانشت خواستگاری کرد و او نیز پذیرفت.

لی لی راینهارت و کول اسپراوس
لی لی راینهارت و کول اسپراوس همکاری با یکدیگر را از سال ۲۰۱۶ آغاز کردند، زمانی که در قسمت آزمایشی سریال «ریور دیل» (Riverdale) با یکدیگر همبازی شدند. از آنجایی که راینهارت خجالتی و کم حرف بود، اسپراوس در اولین برداشت ذهنی اش از راینهارت او را فردی تقریباً نفوذ ناپذیر دیده بود. از سویی دیگر، راینهارت صدای اسپراوس را آزاردهنده می دانست، تقریباً یک سال بعد آن ها با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال ۲۰۱۸ آن را علنی کردند. با این حال، داستان عاشقانه ی آن ها عمر زیادی نداشت و آن ها در سال ۲۰۲۰ به رابطه ی خود پایان دادند.

میلا کونیس و اشتون کوچر
وقتی میلا کونیس و اشتون کوچر در جریان بازی در سریال «شوی دهه ۷۰» (That 70s Show) با یکدیگر آشنا شدند، کونیس ۱۴ ساله و کوچر ۱۹ ساله بود. به نظر کونیس کوچر خوش چهره بود اما او را آدم آزاردهنده ای می دانست. کوچر هم به خاطر اختلاف سنی شان به او به چشم یک خواهر کوچک تر نگاه می کرد. کوچر در اینباره گفته: «تکالیف شیمی اش را برایش انجام می دادم. فقط ۱۴ سالش بود. مثل خواهر کوچک ترم بود.» گرچه ۱۴ سال طول کشید تا این زوج مشهور با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شوند اما حالا زندگی مشترک شادی در کنار یکدیگر دارند و صاحب ۲ فرزند نیز شده اند.

ویل و جیدا پینکت اسمیت
این دو بازیگر زمانی با یکدیگر آشنا شدند که جیدا پینکت ۱۹ ساله برای بازی در نقش معشوقه ی ویل اسمیت در سریال «شاهزاده جدید بل ایر» (The Fresh Prince of Bel-Air) تست بازیگری داد. آن نقش به پینکت نرسید اما سال ها بعد در زندگی واقعی به عشق زندگی اسمیت بدل شد. او در اینباره گفته: «بعد از سال ها که همدیگر را می شناختیم، یک شب با هم شام بیرون رفتیم و من دیدم که او از آن پسر دراز و سر به هوا تبدیل به یک مرد واقعاً مسئولیت پذیر شده. بعدش شروع کردیم به رفت و آمد باهم و دوستی معمولی مان تبدیل به رابطه عاشقانه شد.»

کیم کارداشیان و کانیه وست
این زوج مشهور سال ها پیش از آغاز رابطه عاشقانه شان در دیداری کوتاه با یکدیگر آشنا شده بودند. و در حقیقت جیمی کیمل، مجری مشهور تلویزیون آمریکا بانی این آشنایی بود. کارداشیان در سال ۲۰۱۲ در برنامه ی تلویزیونی کیمل به او گفت: «حالا باید از تو ممنون باشم، درست است؟ من با کانیه سال ها قبل آشنا شدم اما در واقع در یک برنامه که شما با هم درستش کردید بود که من و او فرصت شناخت همدیگر را پیدا کردیم.» کیم کارداشیان و کانیه وست در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند اما ازدواج آن ها دوامی نداشت و در نهایت در سال ۲۰۲۲ با وجود داشتن ۴ فرزند از یکدیگر جدا شدند.
مرجع : روزیاتو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها