به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۳۷۹۷۹۴
با این فرمان زندگی مردم به ته دره سقوط خواهد کرد

خباز: دولت رئیسی در رویا سیر می‌کند

خباز: دولت رئیسی در رویا سیر می‌کند
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اظهار کرد: دولت آقای رئیسی در عالم رویا زندگی می کند چون امروز صدای شکستن استخوان های مردم زیر بار تورم و گرانی به گوش می رسد ولی از نگاه دولت گویا هیچ اتفاقی در کشور نیفتاده است. از قدیم می گویند «شکم سیر از شکم گرسنه خبر ندارد.» به نظر می رسد دولتمردان ما زندگی مرفهی دارند که متوجه سختی های زندگی مردم نمی شوند.

به گزارش نامه نیوز؛ محمدرضا خباز  درباره چرایی تفاوت درک مردم و درک دولت از وضعیت کشور گفت: از گزارش دولتمردان به مردم این طور بر می آید که آنها درباره ایرانی حرف می زنند که با ایران محل زندگی ما کاملا متفاوت است. ما در یک کشوری زندگی می کنیم که تورم مواد غذایی آن در آذرماه به نزدیک 75 درصد رسید؛ این میزان تورم بعد از جنگ جهانی دوم در ایران سابقه نداشته است.

وی افزود: دلار به بالای 44 هزار تومان افزایش قیمت داشت که این قیمت نیز در طول تاریخ دلار در ایران بی سابقه است. امروز ارزش پول ملی به پایین ترین سطح در طول تاریخ پول در ایران رسیده است اما وقتی آقایان دولت گزارش می دهند می گویند «قطار پیشرفت با سرعت به پیش می رود». از صحبت های آنها بر می آید که در ایران دیگری زندگی می کنند. تفاوت ایران محل زندگی ما با ایران محل زندگی آقایان از زمین تا آسمان است.دولت آقای رئیسی در عالم رویا زندگی می کند چون امروز صدای شکستن استخوان های مردم زیر بار تورم و گرانی به گوش می رسد ولی از نگاه دولت گویا هیچ اتفاقی در کشور نیفتاده است. از قدیم می گویند «شکم سیر از شکم گرسنه خبر ندارد.» به نظر می رسد دولتمردان ما زندگی مرفهی دارند که متوجه سختی های زندگی مردم نمی شوند. دولت تصمیمات اشتباهی می گیرد یا تخلف های روشنی انجام می دهد اما حاضر نیست از مردم عذرخواهی کند، حتی برعکس طلبکار هم است و در توجیه این مسئله نیز آمار و گزارش های غیرواقعی منتشر می کند، غافل از آنکه آمار غیرواقعی نمی تواند واقعیت ها تغییر دهد.

این نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: امروز کارمندان، بازنشستگان، کارگران و مستمری بگیران در ایران با حقوق ثابت زندگی می کنند اما تورم شناور معیشت آنها را با چالش های جدی مواجه کرده است. در واقع قطار دولت با شتاب دارد زندگی مردم را به ته دره سقوط می دهد. متأسفانه تریبون های نمازجمعه هم که باید مشکلات مردم را به دولت منتقل و از حقوق مردم دفاع کنند و به دولتمردان تذکر دهند که اینقدر حرف بی حساب نزنند چون همان ذره آبروی باقیمانده مسئولان نزد مردم آسیب می بیند، برعکس از تصمیمات و اقدامات دولت حمایت و طرفداری می کنند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۲:۳۷
این دیگه رویا نیست ،کابوس سقوط (414074)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۳:۰۳
بیش از سی سال یک جریان دولت را در دست داشت و این افتضاحات رو به بار آورد حالا دو سال هم رییسی در رویا سیر کنه به جایی بر نمیخوره ولی شگفت انگیز اینه که طرفداران این جریان اشرافی که مملکت را به این روز نشانده اند طلبکار شده اند یا فکر نمیکنند یا رکورد پرروئی را از سنگ پای قزوین ربوده اند (414089)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۲۰:۵۳
تو دیگه خودشی (414263)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۳:۳۴
۴ سال اولش سخته ، ۴ سال دوم خوب میشه ، مثل کره شمالی (414110)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۳:۵۲
همه اتان فقط دنبال منافع خودتان هستید و مملکت را به این روز انداختید چه اصول گرا چه اصلاح طلب حرف نزنید و سکوت کنید . (414119)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۶:۲۴
منظورشون قطار پیشرفت قیمتهاست! (414180)
صفورا
United States
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۲۰:۰۵
براى جهان هم نسخه تجويز مى کنن (414248)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها