به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۳۷۹۹۴۲

یک اعدام در ۴ماه ناچیز است

یک اعدام  در ۴ماه ناچیز است
گروه سیاسی: یك فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر قوه قضاییه در قبال اتهام‌هایی که به نظام و حتی رهبری زده می‌شد، پاسخ می‌داد و برخورد می‌کرد، کار به جایی نمی‌رسید که عده‌ای به خود اجازه بدهند در سالروز شهادت حاج قاسم، نسبت به این شهید بزرگوار اهانت کنند. به هرحال عده‌ای در کشور حاج قاسم را خیلی دوست دارند و نمی‌دانم دلیل کوتاهی و اهمال دستگاه قضایی چیست و چرا نمی‌دانند، بعضی از مواقع نباید کوتاه آمد و باید تندترین اعمال را در قبال خطاکاران انجام داد.
به گزارش رویداد۲۴، محمدصادق کوشکی گفت: هیچ کس نمی‌تواند دلیلی برای اتهام زنی و مسخره کردن این و آن بیاورد. این رفتار‌ها با هیچ متر و معیاری پذیرفتنی نیستند. اما مهم این است که باید دید، این روند غلط را چه کسی یا چه کسانی و کی و کجا شروع کردند؟
او می‌گوید: قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده است و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند و فقط محسن شکاری قتل نکرده بود که اعدام شد که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی به بدون ترس هر کاری که می‌خواهند، انجام بدهند.
این چهره اصولگرا در ادامه گفت: جالب است گروهی برای علی دایی صدای‌شان بلند می‌شود و هزار و یک دلیل می‌آورند که نباید به دایی توهین شود و فلان چیز درباره‌اش گفته شود. از نظر آن‌ها اهانت به حاج قاسم، نظام و ... اشکالی ندارد و حرف زدن درباره فوتبالیست‌ها گناهی کبیره است. بازهم می‌گویم، قوه قضاییه باید برخورد‌های لازم را انجام می‌داد و اگر هتاکان پاسخ لازم را می‌دیدند، حالا هتاکی رسم نمی‌شد.او در پاسخ به این که «اهانت در صفحه شخصی با اهانت در صدا و سیما فرق دارد» اظهار داشت: چه فرقی دارد که کسی در اینستاگرام نظام را بزند یا کسی در صداوسیما اتهامی را به شخصی وارد کند؟ مهم این است که اتهام‌زنی و ادبیات سخیف در هر موقعیتی سخیف است و گناه رفتار‌های غلط این روزها، گردن کسانی است که به بهانه مرگ مرحوم مهسا امینی، نظام جمهوری اسلامی را با ادبیات تند زیر سوال بردند.
کوشکی می‌گوید: اگر قوه قضاییه شل نمی‌گرفت، اغتشاشگران جرات نمی‌کردند به مقدسات توهین کنند و همچینن فوتبالیست‌ها و بازیگران جرات نمی‌کردند، به زمین و زمان تهمت‌های ناروا بزنند و مقدسات را زیر پا بگذارند.
برچسب ها: اعدام

۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۲۲:۰۶
تو ولی مجازی به همه مردم توهین کنی و کسی کارت نداشته باشد آقای استاد . (414286)
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۲۳:۳۷
اعدام مشکل حل نمیکنه جمهوری اسلامی باید با اعتراض کننده ها مذاکره کند جمهوری اسلامی باید تورم را پایین بیاورد باید گرانی را کاهش دهد باید برای جوانان کشور شغل ایجاد کند جوانان کشور را بکار تولیدی مشغول کند (414310)
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۰۹:۳۷
نور خدا توی صورتت نیست برادر! (414360)
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۰:۰۵
از نظر شما چند اعدام در چند ماه چیز است؟ (414364)
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۰:۱۷
لطفا سوابق و تحصيلات و نحوه حضور در دانشگاه ايشون رو هم اعلام كنيد تا مردم بدانند ايشون دقيقا چه موجودي هستند (414367)
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۲:۲۶
جناب دکتر مگه کیلوئیه!!؟؟ اگه قرار بود با اعدام کاری درست بشه که رژیم شاه هنوز سرکار بود!
چند صد نفر را شاه اعدام کرد!؟ آیا تونست جلوی انقلاب سال 1357 را بگیره!!؟؟ (414399)
پیراسته
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۵:۳۶
تامل در مورد گیوتین نوشته آلبر کامو‌ کتابی است که در مورد اعدام ونقد آن است بدنیست یه نگاهی بندازی بزرگوار شاید نظرت در مورد یک اعدام در چهارماه چیزی نیست عوض شد (414439)
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۰:۴۳
چند نفر اعدام كنند تا دل شما راضي شود؟ (414545)
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۸:۲۰
اگر یک دانشمند از یک سرزمین با آدمهای متمدن و مترقی که برای عقاید یکدیگر احترام قائل اند و انتقاد اندیشمندان و توصیه صاحب نظران جهت بهبود روند امور را توهین به حساب نمی آورند از ما بپرسد استاندارد شما برای مقدس شمردن بعضی چیزها چیست چه جواب صادقانه و عالمانه و عاقلانه ای برای او خواهیم داشت؟ (414624)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها